سردار سلامی : باید ایستاد و قد خم نکرد

چهار شنبه 20 تیر 1403 - 21:0:0
سردار سلامی : باید ایستاد و قد خم نکرد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقاومت توانست در یمن، عراق، لبنان و فلسطین تکثیر شود، تاکید کرد: باید در برابر زورگویان ایستاد و قد خم نکرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز چهارشنبه (۲۰ تیرماه) در آیین یادواره شهدای قرارگاه رمضان «۴۰ سال مجاهدت» تصریح کرد: فرزند یمنی از کنار دریای سرخ راه را بر حامیان رژیم صهیونیستی بسته و این موضوع غرورانگیز است.
وی افزود: نباید کرنش کرد و تسلیم شد چرا که مسلمان عزیز است و عزیز شکست ناپذیر و تسلیم ناپذیر است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سعادت همه مسلمانان از درون میدان‌های جهاد و شهادت عبور می‌کند، افزود: مستکبران طلوع خورشید اسلام را نمی‌پسندند و اسلام را نمی‌توانند تحمل کنند. چرا که آزادی، کرامت انسان، باز کردن غل و زنجیر از پای مسلمانان و بیدار کردن آنها از گورستان جهل برای ستمکاران قابل تحمل نیست. هر جا که اسلام طلوع کند آنها شمشیر می‌کشند و متحد می‌شوند.
وی با بیان اینکه مرز جهاد آنجاست که مسلمانان در خطر قرار بگیرند، تصریح کرد: در آنجا ما ورود می‌کنیم. چرا که عمل ما در میدان بر اساس جغرافیای اعتقادی ما و جغرافیای سرزمینی است.
سرلشکر سلامی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: این عملیات نشان داد اگر شرایط اقتضا کند ما خودمان عمل می‌کنیم و شمشیر می‌کشیم. اینگونه نیست که بنشینیم فقط دیگران در جبهه مقاومت عمل کنند. بلکه آنها را حمایت می کنیم و اگر لازم باشد خودمان هم شمشیر می‌کشیم چرا که عزت مسلمانان بر هر چیز واجب تر است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: درهم آمیخته شدن خون های شهید ابومهدی المهندس و شهید سلیمانی در یک مقطه و یک سرزمین نشان‌دهنده این حقیقت است که اسلام برای حمایت از مسلمانان مرز نمی‌شناسد. این مرزهای جغرافیایی که در کشورها وجود دارد در اسلام تفکیک کننده نیست و آرزوها را از هم جدا نمی‌کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 20 تیر 1403 - 16:37:33