رونمایی از سردیس شهید امیر عبداللهیان

جمعه 15 تیر 1403 - 7:30:0

سردیس شهید «حسین امیرعبداللهیان» با حضور خانواده وی و رئیس سازمان صدا و سیما در مقابل ساختمان معاونت برون مرزی رسانه ملی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما روز پنجشنبه -۱۴ تیر- در مراسم رونمایی از سردیس شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم گفت: شهید امیرعبداللهیان حق بزرگی بر گردن معاونت برون مرزی، جبهه مقاومت و شخص بنده دارد.

وی تاکید کرد: امیرعبداللهیان به عنوان یک دیپلمات ارشد، در دوره بیداری اسلامی و در شمال آفریقا در مسیر تقویت پیام انقلاب اسلامی اهتمام داشت و اگر حمایت های ایشان نبود امروز شاهد نبودیم که رئیس جمهور تونس در مراسم شهدای خدمت به تهران بیاید و تسهیلات گسترده ای در روابط ایران و تونس شکل بگیرد.

وی افزود: آثار نگاه انقلابی ایشان در حمایت از جبهه گسترده رسانه اکنون قابل مشاهده است و نمونه آن برگزاری جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح» بود. اگر جبهه مقاومت اکنون در اقتدار به سر می برد، نتیجه فعالیت های خستگی ناپذیر این شهید بزرگوار است.

بعد از شهادت حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، به دستور احمد نوروزی معاونت برون مرزی صدا و سیما، ساختمان این معاونت رسانه ملی به نام آن شهید والامقام نامگذاری شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 15 تیر 1403 - 7:45:44

دسته بندی :