انتخابات ضامن امنیت و ثبات منطقه است

چهار شنبه 6 تیر 1403 - 21:0:0
انتخابات ضامن امنیت و ثبات منطقه است

محمد عباس، سرهنگ بازنشسته در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد: رهبر انقلاب مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات قراخواند؛ زیرا آن تضمین کننده امنیت و ثبات منطقه است.

سردار سرلشکر محمد عباس محمد کارشناس مسائلل راهبردی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری ایران و دعوت و فراخوان حضرت امام خامنه ای برای مشارکت هرچه بیشتر مردم اشاره کرد. وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری انعکاس دهنده ماهیت نظام است و مشارکت انتخابات نشان دهنده اهمیت نقش شهروندی است. شهروندانی که با انتخاب فرد اصلح آینده را می سازند. آنان با انتخاب های خود ضمن اجرای وظایف ملی خود، در قدرت یافتن کشور سهیم هستند. امیدها و آرزوها در پای صندوق های رأی شکل می گیرد زیرا قادرند ماهیت آینده دولت را تعیین می کنند. پس می توان گفت مشارکت گسترده نشان دهنده انسجام ملی و ارتباط تنگاتنگ دولت و ملت است.

وی افزود: انتخابات نقش مهمی در مسؤولیت پذیری شهروندی، مشروعیت دولت ایفا می کند، رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بر مشارکت گسترده تاکید کردند؛ زیرا آرائی که از صندوق‌های رأی بیرون می آِید قرار می‌گیرد، برای دستیابی به اهداف و آرمان ها مهم و حیاتی است.

وی در پایان گفت: مردم ایران امروز ملزم به رسیدن به هدف استراتژیک هستند. سرلشکر محمد عباس محمدی در پایان سخنان خود گفت: ایالات متحده آمریکا در تلاش برای بی ثبات کردن ایران است، زیرا به خوبی می داند جمهوری اسلامی ایران نقشی مهمی در داخل و خارج از مرزهای آن در خصوص تأمین آینده و ثبات منطقه از طریق همبستگی، همکاری و پیوستگی با کشورهای همسایه است.


 


چهار شنبه 6 تیر 1403 - 19:49:39