تصاویر هولناک از جدیدترین جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در رفح

دو شنبه 7 خرداد 1403 - 9:51:30

ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه دستکم ۴۱ فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و دهها نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه و منطقه الزرقا در مرکز شهر غزه نیز طی نیمه شب گذشته تا بامداد امروز شاهد حملات ارتش رژیم صهیونیستی و شهید و زخمی شدن شمار دیگری از فلسطینیان بود.

اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز شاهد حملات ارتش رژیم صهیونیستی بود. همچنین قایق های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز ساحل النصیرات و منطقه الزهراء در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.
هنوز از آمار نهایی شهدا و زخمی های حملات نیمه شب گذشته و بامداد امروز به مناطق یاد شده گزارشی نرسیده است.

کمیته امداد و نجات فلسطین در غزه نیز اعلام کرد: ۵۰ فرد شامل شهدا و مجروحان در نتیجه این حمله به شمال غرب رفح را جابه جا کردیم.
وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد با احتساب این شهدا، آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۵ هزار و ۹۸۴ شهید و ۸۰ هزار و۶۴۳ مجروح رسید.
در این حال، جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌ای جداگانه به کشتار شمال غرب رفح واکنش نشان داده و این جنایت صهیونیست ها در رفح را بی‌اعتنایی و اهانت آشکار به دستور اخیر دیوان بین المللی دادگستری دانسته و دولت آمریکا و جوبایدن به طور ویژه مسئول این جنایت اعلام کردند.
حماس تاکید کرد که جامعه جهانی و سازمان ملل و همه طرف‌های ذی‌ربط باید برای توقف فوری نسل‌کشی علیه ملت فلسطین که بیش از ۷ ماه است ادامه دارد، دست به تحرکی فوری بزنند وازملت فلسطین در برابر ماشین کشتار و تروریسم صهیونیست‌ها که به دنبال کوچاندن این ملت و نابودی آرمان ملی آن هستند، حمایت کنند

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: این کشتار وحشتناک در رفح، جنایت جنگی جدیدی است که به سلسله جنایات نسل‌کشی دشمن علیه مردم فلسطین اضافه می‌شود.
با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.
رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 7 خرداد 1403 - 9:44:0