لبنان در سوگ رئیس جمهور ایران و همراهانش

سه شنبه 1 خرداد 1403 - 14:0:0

دولت لبنان به مناسبت ضایعه دردناک فقدان رئیس جمهور ایران و همراهانش سه روز عزای عمومی اعلام کرد و برنامه های شبکه های رادیویی و تلویزیونی این کشور به گونه ای که مناسب این رخداد غم انگیز باشد، تغییر پیدا کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است: شهدای وطن، جان خود را برای دفاع از اسلام و مسلمانان و مستضعفان در کف دست گرفتند. اینان، فرزندان امام خمینی (ره) و پیروان خط رهبر انقلاب اسلامی آیت الله سیدعلی خامنه ای هستند. مقصد آنها فلسطین است و در مسیر اسلام ناب محمدی و سید الشهداء علیه السلام گام بر می دارند.

انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون همواره با شهادت قرین بوده است و به رغم همه قربانیان، همواره کسانی خواهند بود که این مسیر را تکمیل کنند.

در شرایطی که ابراز تسلیت و همدردی از سوی سران کشورهای جهان و شخصیت های محور مقاومت و سیاستمداران و احزاب مختلف لبنانی و نمایندگان گروه های فلسطینی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی ادامه دارد، لبنان به همین مناسبت سه روز عزای عمومی اعلام کرد و در این مدت پرچم ها در این کشور نیمه افراشته خواهد بود و برنامه های شبکه های رادیویی و تلویزیونی به شکلی تغییر خواهد یافت که مناسب با این رخداد غم انگیز باشد.

قرار است سفارت ایران در لبنان پذیرای مهمانان برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه حسین امیرعبداللهیان و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد طی روزهایی باشد که در لبنان عزای عمومی اعلام شده است. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 خرداد 1403 - 13:9:1