آمادگی کامل پدافند هوایی برای مقابله با اهداف احتمالی

جمعه 31 فروردین 1403 - 12:0:0
آمادگی کامل پدافند هوایی برای مقابله با اهداف احتمالی

پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با اهداف احتمالی فعال شده است؛ این در حالی است که منابع غیر رسمی درصدد دامن زدن به اوضاع برآمده و شایعاتی را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، رسانه های خارجی در راستای اهداف خود درصدد دامن زدن به اوضاع برآمده و بلاقاصله از وقوع حمله موشکی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بنابر این گزارش، در همین زمینه شبکه ای.بی.سی نیوز بامداد امروز (جمعه) به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که موشک‌های اسرائیلی به مرکزی در ایران اصابت کرده‌اند. انتشار این خبر در حالی است که هیچ منابع رسمی چنین خبری را تایید نکرده است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز در گزارشی مدعی شد علاوه بر اصفهان، صدای انفجارهایی در السویدا در جنوب سوریه و در ناحیه بابل عراق شنیده شده است که به دنبال انتشار این خبر وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد. یک منبع در وزارت کشور عراق بامداد جمعه گفت که هیچ انفجاری در هیچ یک مناطق این کشور ثبت نشده است.

اما شبکه های اجتماعی و رسانه های داخلی نیز به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، به پوشش غیر رسمی این خبرها پرداختند، در همین زمینه برخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر داده و خاطرنشان کردند که هنوز علت این صداها مشخص نیست.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 31 فروردین 1403 - 12:14:40