ارتش ایران : هر شرارتی را قاطعانه پاسخ خواهیم داد

چهار شنبه 29 فروردین 1403 - 9:26:0
ارتش ایران : هر شرارتی را  قاطعانه پاسخ خواهیم داد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: قاطعانه می‌گویم هر شرارتی را در کمتر از ساعت پاسخ خواهیم داد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم به‌ مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، ضمن تبریک این روز گفت: ارتش و نیروهای مسلح برای پاسخ به هر تهدیدی کاملا آماده هستند.
وی با بیان اینکه پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی، مطالبه مردم ایران بود، افزود: مردم از ما به عنوان نیروهای مسلح می‌خواستند که شرارت رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نگذاریم چراکه به خاک ما تجاوز کرده است، در عرف بین‌الملل سفارت و کنسولگری به منزله خاک یک کشور هستند.
حیدری در ادامه خاطر نشان کرد:  در روز ارتش جمهوری اسلامی، تلاش ما این است که تسلیحات و تجهیزات جدیدی که نیروی زمینی با تحقیق و تولید آن را به دست آورده و به مرحله‌ایی در آورده که در چرخه دفاعی مورد استفاده قرارداده است را در غالب رژه قدرتمندی به نمایش بگذاریم.
امیر کیومرث حیدری اضافه کرد: من در نیروهای خودم یعنی نیروی زمینی عرض می کنم؛ هیچ نیازی به خرید تسلیحات از خارج از کشور نداریم. نیروهای دیگر هم تقریبا چنین وضعیتی دارند. یکی از ویژگی نیروهای مسلح ما که امروز به آن مفتخر هستیم ، روی پای خود ایستادن، خودکافی بودن و خودکفا بودن است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 29 فروردین 1403 - 9:25:59