هشدار علی باقری به رژیم صهیونیستی در صورت خطای مجدد

سه شنبه 28 فروردین 1403 - 12:10:10
هشدار علی باقری به رژیم صهیونیستی در صورت خطای مجدد

معاون سیاسی وزیر امور خارجه هشدار داد در صورتی که رژیم صهیونیستی مرتکب خطای مجدد شود، ایران در ثانیه پاسخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه گفتگوی ویژه خبری تأکید کرد: صهیونیست‌ها یک خطای راهبردی که در جنایت دمشق کردند این بود که یک مشروعیت برای آزمون جدی توانمندی نظامی و دفاعی ایران را فراهم کردند. اگر آنان این کار را انجام نمی‌دادند این شرایط فراهم نمی‌شد و خطای خودشان را اگر عقلانیتی در رژیم صهیونیستی باشد نباید با یک خطای دیگر تکرار کنند.

وی افزود: در صورت تکرار خطای دیگر، باید انتظار داشته باشند که ضربه‌ای سخت‌تر، سریع‌تر و فوری‌تر  خواهند خورد، باید بدانند که 12 روز مهلت نخواهند داشت، پاسخی که دریافت می‌کنند مقیاس و سنجش آن روز و ساعت نیست بلکه ثانیه خواهد بود.

باقری گفت: این اقتداری است که ایران اکنون به آن رسیده است. ایران وقتی که تصمیم گرفت برای حفظ منافع ملی  خود، صهیونیست‌ها را ادب کند، برنامه برای شیطنت‌های بعدی آنان هم داشت، لذا باید بدانند اگر به سرزمین ایران چشم بد داشته باشند قاعدتاً پاسخ سهمگین‌تر دریافت خواهند کرد.

وی در خصوص رفتار رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها تلاش داشتند هزینه بی‌ثباتی را ایران پرداخت کند، اما اقدامی که در عملیات وعده صادق محقق شد ثابت کرد هزینه دیوانگی را باید خود دیوانه بدهد، اگر بخواهند خارج از چارچوب‌های بین‌المللی اقدامی انجام دهند، قطعاً ایران ساکت نخواهد نشست. واکنش ما در عملیات وعده صادق دفاع از ثبات در منطقه بود و این پیام را دادیم که هرکسی بخواهد ثبات را مخدوش کند باید هزینه دهد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 28 فروردین 1403 - 12:9:48

دسته بندی :