پخش مستند شهید صدر از روز چهارشنبه

یک شنبه 26 فروردین 1403 - 14:0:0

مستند «صدرنا» تولید شبکه الکوثر که به بررسی زندگی شهید آیت الله محمد باقر صدر و تبیین و توصیف شخصیت و آثار این شخصیت متفکر و مجاهد بزرگ جهان اسلام می‌پردازد، از روز چهارشنبه 29 فروردین روی آنتن می رود. این برنامه روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت 22 به وقت تهران پخش و در ساعت 9 صبح روز بعد تکرار می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه الکوثر، محمد هادی مجتهد، نویسنده و تهیه کننده این مستند گفت: در این مستند از خاطرات و صحبت‌های شاگردان و همراهان ایشان و خواهر مکرمه‌شان شهید بنت الهدی صدر از جمله شهید محمد باقر حكيم، سيد‌عبدالهادی شاهرودی، شيخ حسن عبد الساتر، شيخ علی ياسين، سيد محمد غروی شيخ محمد طحينی، سيد علی أكبر حائری، سيد محمد حيدری، شيخ عبدالحليم الزهری، شيخ محسن اراكی، شيخ محمد سعيد النعمانی، شيخ جميل الربيعی، منا زلزله، ام فرقان الحكيم و مريم مصری استفاده شده است.

مجتهد گفت: این مستند که در ۹ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در شبکه الکوثر تولید شده است علاوه بر مروری بر زندگی شهید صدر، به رفتار و سلوک ایشان در زندگی اجتماعی و خانوادگی، جایگاه علمی ایشان و سوابق مبارزاتی آن شهید با رژیم بعث عراق می‌پردازد.

تهیه‌کننده این برنامه در پایان تأکید کرد: تلاش کردیم بتوانیم با تولید این مستند، قدمی هر چند ناچیز جهت معرفی این شخصیت عظیم و نابغه جهان اسلام برداریم تا الگویی واقعی از یک عالم عامل و مجاهد خستگی‌ناپذیر در عصر حاضر ارائه شود.

گفتنی است این برنامه علاوه بر پخش از آنتن شبکه، در وبگاه رسمی و شبکه های اجتماعی فارسی و عربی شبکه  پوشش داده خواهد شد.


یک شنبه 26 فروردین 1403 - 13:42:33

دسته بندی :