پیام تسلیت دبیر کل جنبش «نجباء» عراق به اسماعیل هنیه

جمعه 24 فروردین 1403 - 14:0:0
پیام تسلیت دبیر کل جنبش «نجباء» عراق به اسماعیل هنیه

شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیام تسلیتی به اسماعیل هنیه، اظهار کرد: شما و مجاهدین همراه شما در مقاومت اسلامی، خود و آنچه را که دارید در راه خدمت به ملت اسلامی، آرمان فلسطین، وقف کرده‌اید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ اکرم الکعبی،  دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیام تسلیتی به اسماعیل هنیه، تصریح کرد: شکی نیست که شما و مجاهدین همراه شما در مقاومت اسلامی، خود و آنچه را که دارید در راه خدمت به ملت اسلامی، آرمان فلسطین، وقف کرده‌اید و شهادت اعضای خانواده مدال افتخار شما در برابر دنیا است.

‍ به گزارش ایکنا به نقل از دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی عراق (نجباء) در تهران، در پی شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی حمله هدفمند رژیم تروریست صهیونیستی به غزه، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

 برادر مجاهد اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، درود و رحمت و برکات خداوند بر شما باد.

 شکی نیست که شما و مجاهدین همراه شما در مقاومت اسلامی، خود و آنچه را که دارید در راه خدمت به ملت اسلامی، آرمان فلسطین، وقف کرده‌اید.

 این چیزی است که ما از شما می‌دانستیم و به چشم خود دیدیم و از صبر و روحیه بالای شما تعجب نمی‌کنیم که بر استواری اصول و قوت یقین و توکل شما دلالت می‌کند.

 شهادت فرزندان و نوادگان شما در نبرد شرافت با نیروهای ظلمت و شر در جهان، نشان عزت و افتخاری است که ما و شما را سرافراز و مسرور می‌سازد و ما را از رفتارمان در این خط مبارک یعنی خط مقاومت و مقابله با انواع استکبار و بردگی پشیمان نمی‌کند.

 این باعث افتخار در دنیا و آخرت و عزم و اراده ما را برای ادامه پایداری در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و پشت سر آن آمریکای خبیث و دژخیمانش افزایش می‌دهد.

 این افتخار و این مدال را به شما تبریک می‌گوییم که افتخار شما در برابر دنیا خواهد بود و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را یاری دهد تا در رکاب انقلابیون آزاده به فرزندان شهیدمان در جنبش‌های مقاومت به شهادت نائل گرداند.

 مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله که پاره تن خود را فدای راه حق کرد و از خانواده شهدا دلجویی می‌کند برای ما و شما الگو خواهد بود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 24 فروردین 1403 - 17:39:13

دسته بندی :