واکنش اسماعیل هنیه به شهادت فرزندانش در بمباران صهیونیست‌ها

پنج شنبه 23 فروردین 1403 - 10:0:0
واکنش اسماعیل هنیه به شهادت فرزندانش در بمباران صهیونیست‌ها

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به شهادت فرزندانش در بمباران صهیونسیت‌ها در غزه گفت: خون پسرانم فدای راه آزادی قدس و الاقصی باد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: خدا را شاکرم به خاطر این افتخاری که به ما ارزانی داشت و سه پسرم و تعدادی از نوه‌هایم به شهادت رسیدند.

وی افزود: با این درد و رنج و خون‌هایی که ریخته می‌شود، ما برای مردم، آرمان و ملت خود امید، آینده و آزادی می آفرینیم.

هنیه گفت: فرزندان شهیدم مدال عاقبت بخیری را کسب کردند.آنها در باریکه غزه نزد مردم ما ماندند و این باریکه را ترک نکردند.همه مردم ما در غزه بهای سنگینی با خون فرزندان خود پرداخته‌اند و من یکی از آنها هستم.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: نزدیک به 60 نفر از خانواده من مثل همه مردم فلسطین شهید شدند و هیچ فرقی میان آنها نیست.

وی ادامه داد: دشمن هرگز در زمینه تحقق اهدافش موفق نمی‌شود و دژ مقاومت سقوط نمی‌کند.هرگز تردید به خود راه نمی‌دهیم و شکست نمی‌خوریم و به مسیر آزادی قدس و القصی ادامه خواهیم داد.

هنیه تاکید کرد: خون پسران من رنگین‌تر از خون شهدای غزه نیست چرا که همه آنان فرزندان من هستند.خون پسرانم فدای راه آزادی قدس و الاقصی باد.اگر دشمن فکر کرده با کشتن پسرانم مواضع ما تغییر خواهد کرد دچار توهم شده است. دشمن گمان می‌کند می تواند با هدف قرار دادن فرزندان رهبران اراده مردم ما را در هم بشکند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: ما به دشمن می‌گوییم که این خونها فقط باعث افزایش تمسک ما به اصول و سرزمین‌مان می‌شود. آن‌چه را که دشمن نتوانست با قتل، ویرانی و قتل‌عام به دست آورد، در مذاکرات نیز هرگز به دست نخواهد آورد.

وی افزود: تهدیدات دشمن صهیونیستی در زمینه حمله به رفح هرگز مردم و مقاومت ما را نمی‌ترساند. تسلیم باج‌خواهی دشمن صهیونیستی نخواهیم شد و به هیچ قیمتی از مواضعمان عدول نمی‌کنیم.

ساعاتی پیش، 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به همراه شماری از نوه‌های او در حملات ارتش اشغالگر به غزه شهید شدند.

حازم ، امیر و محمد از فرزندان اسماعیل هنیه و آمال، خالد و رزان از نوه های او بر اثر حمله اشغالگران به خودروی آنها در اردوگاه الشاطی به شهادت رسیدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 23 فروردین 1403 - 13:30:40