​​​​​​​سرلشکر باقری: قطعا رژیم صهیونیستی را از کارش پشیمان خواهیم کرد

شنبه 18 فروردین 1403 - 10:47:39
​​​​​​​سرلشکر باقری:  قطعا رژیم صهیونیستی را از کارش پشیمان خواهیم کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در واکنش به درخواست مردم مبنی بر انتقام گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان عملیات، نوع عملیات را ما تعیین می‌کنیم، با دقت انجام خواهد گرفت و قطعا او را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در آیین تشییع شهید زاهدی در اصفهان با بیان اینکه حمله به سفارت ایران در دمشق خودکشی اسرائیل بود، گفت: شهادت سردار زاهدی و همرطزمانش روند نابودی رژیم اشغالگر قدس را سرعت خواهد بخشید و مسئولیت اصلی حمله دمشق بر عهده آمریکاست و آنها باید پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه شهدای ما هجرت کردند و تا پای جان خود برای اسلام ایستادند، گفت: این شهید عزیزمورد تعقیب دائم رژیم صهیونیستی بود، اما ایستاد و طبق وعده الهی پیروزی با جبهه مقاومت خواهد بود و در روز شهادت مولا به شهادت به شقی‌ترین افراد روی زمین به شهات  رسید.
سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه  شهید زاهدی پس از 43 سال مجاهدت شبانه‌روزی جان خود را فدای اسلام، انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف کرد، افزود: ملت بزرگ ایران و ملل آزاده جهان به برکت عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی و به برکت خون شهید زاهدی و همرزمانش روز قدس بی نظیری را بر تاریخ انقلاب اسلامی و جهان خلق کردند تا آمریکای جنایتکار و صهیونیست ظالم و کودک‌کش بدانند که عمر این رژیم به سر آمده و راه دوری تا اضمحلال و نابودی آن باقی نمانده است. 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان آنکه مروری بر زندگی ننگین 75 ساله رژیم صهیونیستی نشان دهنده دو دوره مشخص است، خاطرنشان کرد: در دوره اول دوره فراز و اوج گیری و دوره بعد دوره افول و زوال اوست. صهیونیست‌ها و آژانس بین‌المللی صهیونیستی پس از کار و زمینه‌سازی و به بهانه کشتار مبهم هولوکاست در اروپا سرزمین قدس شریف، قبله اول مسلمین را غصب کردند و حکومتی ظالم را ایجاد کردند. 
وی ادامه داد: با کمک‌های آمریکا و اروپای ریاکار و دروغگو این رژیم قدرت گرفت و در مقابله نظامی ارتش‌های عربی هر کدام بیش از 6 روز در برابرش دوام نیاوردند و اگر انقلاب اسلامی نبود، توطئه و طرح استکبار جهانی برای تغییر جهان اسلام با حضور صهیونیست‌های جنایتکار شکل می گرفت اما دوره افول صهیونیست ها با انقلا اسلامی آغاز شد. امام خمینی (ره) یکی از راهبردهای دائمی جمهوری اسلامی را مقابله با این تجاوز و ستمگری قرار دادند و روز قدس را برای بیان احساسات خالص ملل مسلمانان قرار دادندو فرمودند حتی کافی است که مسلمانان با یک سطل آب این رژیم را به مدیترانه بریزند و از آن روز روند قدرت گیری صهیونیست تغییر کرد.
وی تصریح کرد: رژیمی که به دنبال سرزمین بزرگ نیل تا فرات بوده است یعنی 6 کشور فلسطین، سوریه، مصر، اردن و عراق بوده امروز در طی 6 ماه گذشته گرفتار نبرد در یک سرزمین کوچکتر از یک شهر شده و در باتلاق نبرد غزه فرور رفته، نه راهی برای خاتمه و نه راهی برای ادامه این جنایت را دارد.
وی با بیان اینکه طوفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد، افزود: در این عملیات با حضور 1000 رزمنده در عملیاتی غافگیرانه به اسرائیل حمله بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان  با بیان اینکه اسرئیل بعد از 6 ماه بمباران غزه به هیچ یک از اهداف خود را نرسیدند، گفت: نهضت جهاد در جبهه مقاومت زنده است و شکست اسرائیل قطعی است و نه راه پیش دارند و نه راه پس دارند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 18 فروردین 1403 - 10:47:33