خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی در روز قدس/ برگزاری روز قدس در کشورهای غیراسلامی

چهار شنبه 15 فروردین 1403 - 18:0:0
خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی در روز قدس/ برگزاری روز قدس در کشورهای غیراسلامی

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام اظهار داشت: اگر سالهای قبل روز قدس را فقط کشورهای اسلامی برگزار میکردند، امسال به احتمال زیاد در کشورهای غیراسلامی هم روز قدس با عظمت ان‌شاالله برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، ظرفیت‌های طبیعی و انسانی کشور را برای تحقق انتظارات بجای مردم، مناسب خواندند و با ضروری خواندن تشکیل یک گروه زبده صاحب فکر برای مشخص کردن راه‌های مشارکت همه مردم در تحقق شعار سال، افزودند: هر تلاشی برای رفاه مردم و پیشرفت کشور، کار برای خداست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به دو شکست رژیم جنایتکار صهیونیستی در «طوفان‌الاقصی و تحقق اهداف حمله به غزه»، تأکید کردند: روز قدس امسال ان‌شاءالله با درخشش ملت ایران و حضور ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه، به یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب تبدیل خواهد شد.
ایشان ماه رمضان را به معنای جامع و واقعی کلمه، ماهی مبارک خواندند که از جوانب و روش‌های مختلف مانند روزه، تلاوت قرآن، ادعیه و لیالی قدر قابلیت‌های معنوی و درونی انسان را رشد می‌دهد و در نتیجه جامعه را ارتقا می‌بخشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رمضان را در پرتو احسان و نیکوکاری و یاری دیگران، ماهی اجتماعی نیز برشمردند و افزودند: رمضان برای ترمیم جراحت‌هایی که در طول سال بر اثر گناهان بر روح و جان انسان وارد می‌شود، فرصتی فوق‌العاده‌ است که البته این ترمیم بواسطه استغفار و توبه امکان‌پذیر است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 16 فروردین 1403 - 16:43:35