سخنگوی وزارت امور خارجه:

تاریخ از روایت وحشی‌گری آشکار رژیم صهیونیستی عاجز و قاصر است.

پنج شنبه 2 فروردین 1403 - 15:48:22
تاریخ از روایت وحشی‌گری آشکار رژیم صهیونیستی عاجز و قاصر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بربریت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و مجامع بین‌المللی همچنان پس از ۱۶۷ روز جنگ متوالی علیه نوار غزه، به اعلام مواضع اکتفا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: بربریّت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در نوار غزه در مقابل دیدگان همه جهانیان ادامه دارد و مجامع بین‌المللی همچنان پس از ۱۶۷ روز جنگ متوالی علیه نوار غزه، دست بسته ایستاده و به اعلام مواضع و اظهار دیدگاه اکتفا کرده‌اند!
وی افزود: از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون ۳۱۹۲۳ شهروند فلسطینی شهید و ۷۴۰۹۶ نفر زخمی شده‌اند که بیش از ۷۲ درصد قربانیان زن و کودک هستند.
کنعانی اظهار کرد: از خبر‌های دردناک این روزها، محاصره بیمارستان شفا در غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی است. نظامیان این رژیم بامداد امروز کلینیک تخصصی بیمارستان شفا را منفجر و به‌طور کامل ویران کردند!
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: زبان تاریخ از روایت این همه وحشی‌گری و درّندگی آشکار و بی‌پروا در مقابل دیدگان جامعه جهانی عاجز و قاصر است.
کنعانی با اشاره به حامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حامیان و سکوت کنندگان در برابر این همه وحشیگری و درّندگی باید از خود شرم کنند و جامعه جهانی باید برای رهایی سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن از گروگان آمریکا و رژیم صهیونیستی تدبیری عاجل بیندیشند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 2 فروردین 1403 - 15:47:58