آمریکا در همه‌جای دنیا منفور شد

پنج شنبه 2 فروردین 1403 - 15:5:1

رهبر معظم انقلاب اسلامی: آمریکا در دنیا منفور شد، در منطقه منفور بود ده برابر بیشتر منفور شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سید علی خامنه ای بعدازظهر چهارشنبه اول فروردین ماه 1403 در دیدار مردمی در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار داشتند: آمریکا در مسئله غزه بدترین وضعیت ممکن را انتخاب کرد. کاری کرد که در همه جهان منفور شد. این کسانی که در خیابان‌های لندن و پاریس و بقیه کشورهای اروپایی و خود آمریکا تظاهرات به نفع فلسطین می‌کنند، این‌ها در واقع اعلام نفرت از آمریکا می‌کنند.


حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: آمریکا در دنیا منفور شد، در منطقه منفور بود ده برابر بیشتر منفور شد. آمریکایی‌ها هم فهمشان از مسائل منطقه غلط است، هم تصمیم‌هایشان که بر اساس این فهم میگیرند غلط است.

ایشان افزودند: در هر کجای این منطقه در یمن در عراق در سوریه در لبنان از سوی نیروهای مبارز و شجاع مقاومت هر اقدامی انجام میگیرد آمریکایی‌ها در محاسباتشان آن را به ایران نسبت میدهند.

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: این محاسبه‌ی غلط قطعاً آمریکا را بالاخره به زانو درخواهد آورد. مردم را نمیشناسند. هم به ملتها و به جوانهای شجاع این ملتها اهانت میکنند. اینها خودشان اهل فکرند، اهل اراده‌اند، عزم راسخ دارند، شجاع‌اند.

ایشان تصریح کردند: ما البته از مقاومت دفاع میکنیم. ما تا آنجایی که امکان برایمان داشته باشد از گروه‌های مقاومت حمایت و پشتیبانی هم میکنیم. از کار آنها تمجید هم میکنیم اما آنها خودشان هستند که دارند تصمیم میگیرند و حرکت میکنند. و در این حرکت حق با آنهاست.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 1 فروردین 1403 - 19:56:40