رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳:

مقاومت از توانمندی خود رونمایی کرد و همه محاسبات دشمن را به‌هم زد

چهار شنبه 1 فروردین 1403 - 18:4:38

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳ تأکید کردند: روز به روز جبهه مقاومت در غرب آسیا باید تقویت شود؛ تشکیل جبهه مقاومت برای مواجهه با ظلم مستمر جنایتکاران صهیونیسم است؛ مقاومت از توانمندی خود رونمایی کرد و همه محاسبات دشمن را به‌هم زد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در نخستین روز سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) در جمع اقشار مختلف مردم تهران سخنرانی کردند.

رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی در اولین روز از سال ۱۴۰۳اظهار داشتند: 
در این چند ماه اخیر جبهه‌‌ی مقاومت از وضع واقعی خود رونمایی کرد. شاید نه آمریکایی‌ها، نه غربی‌ها، نه دولتهای منطقه نمیدانستند قدرت مقاومت و توانایی مقاومت در این منطقه آن طوری که واقعاً وجود داشت و وجود دارد فهمیدند، حالا فهمیدند.

ایشان تأکید کردند: این مقاومت فلسطین را شما نگاه کنید. این صبر مردم مظلوم غزه را ببینید. این اراده و انگیزه‌ی مبارزان مقاومت فلسطینی از حماس و بقیه‌ی دست گروه‌ها مشاهده کنید. این قدرت اراده را در مقاومت در لبنان در یمن در عراق ببینید، مقاومت این است. مقاومت از وجود واقعی و توانایی‌ها و وضع خود رونمایی کرد و به دنیا نشان داد که مقاومت یعنی چه. همه‌ی محاسبات آمریکا را به هم ریخت. 

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: آمریکایی‌ها با یک محاسبه‌ی غلط درصدد آن بودند که بر همه‌ی اوضاع و احوال منطقه حاکمیت پیدا کنند. قدرت مقاومت این محاسبه را به هم ریخت. نشان داد که چنین چیزی ممکن نیست و آمریکایی‌ها نمیتوانند در این منطقه بمانند و ناچارند منطقه را تخلیه کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 1 فروردین 1403 - 18:4:31