لحظه به لحظه با صد و شصت و یکمین روز جنایت اسرائیل در غزه

جمعه 25 اسفند 1402 - 10:0:0
لحظه به لحظه با صد و شصت و یکمین روز جنایت اسرائیل در غزه

رژیم صهیونیستی 161 مین روز جتگ غزه با هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی در میدان الکویت در غزه که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه جنایت جدیدی رقم زد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری فلسطین درحالی امروز (جمعه) وارد 161 مین روز خود شده است که این رژیم شب گذشته جنایت هولناک دیگری را رقم زد و با هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی در میدان الکویت در غزه که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه برای رفع گرسنگی خود و خانواده‌شان بودند، بیش از 111 فلسطینی را شهید و مجروح کرد.

بنابر این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد: هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی در میدان الکویت در غزه که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه برای رفع گرسنگی خود و خانواده‌شان بودند، تصمیم اشغالگران اسرائیلی برای ارتکاب جنایتی جدید و هولناک علیه فلسطینیان را نشان می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه خاطرنشان کرد: تا این لحظه بیش از 111 شهید و مجروح به بیمارستان شفا انتقال داده شده اند و جست و جو برای یافتن اجساد دیگر شهدا و مجروحان با وجود سخت و ناگوار بودن شرایط میدانی در این منطقه، همچنان ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر فلسطینیانی را که در میدان الکویت در شرق غزه منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند، هدف قرار داد. در این جنایت وحشیانه بیش از 60 نفر شهید و دست کم 160 نفر هم زخمی شدند.

پیش از این نیز نیروهای اسرائیلی روز پنجشنبه (10 اسفند ماه) به سمت صف انبوه جمعیت بی گناه و گرسنه در خیابان الرشید غزه و در مجاورت میدان النابلسی که منتظر دریافت کمک‌های بشر دوستانه بودند، آتش گشودند و در جریان این آتشباری یکصد و ۱۲ تن شهید و بیش از ۷۰۰ تن دیگر مجروح شدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 25 اسفند 1402 - 10:3:25