حامیان رژیم جنایتکار اسرائیل باید محاکمه شوند

جمعه 18 اسفند 1402 - 18:0:0
حامیان رژیم جنایتکار اسرائیل باید محاکمه شوند

رییس قوه قضاییه، در کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل و نقض حقوق بشر دوستانه در غزه، گفت: رژیم غاصب اسرائیل تا امروز هر جنایتی که توانسته انجام داده است، حامیان این رژیم هم باید حساب پس دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل و نقض حقوق بشر دوستانه در غزه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم غاصب اسرائیل از سال ۱۹۴۸ تا امروز هر جنایتی که توانسته انجام داده است، چرا حامیان این رژیم غاصب نباید امروز حساب پس دهند و محاکمه شوند.

محسنی اژه‌ای افزود: زمانی ظلم‌ می‌شد و این ظلم به عنوان یک فرد جاهل ظلم می‌کرد سرزمین اشغال می‌کرد مردم را می‌کشت و همه می‌گفتند که ظالم است اما امروز بدترین جنایت‌ها را آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند نسل کشی که بالاترین جنایت است ویران کردن زیرساخت‌های اصلی کشور و مراکز فرهنگی و داعیه دار حقوق بشر هستند.

وی گفت: امروز عده‌ای مظلوم هستند که همه هستی‌شان مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته اما بسیاری از کشورها متأسفانه چشم بستند و اگر کشوری هم بخواهد دفاع کند و شکایت در سازمان‌های بین المللی کنند و قطع نامه‌ای را به تصویب برسانند همان کشورهای قدرت مند متجاوز می آیند وتو می‌کنند.

وی افزود: کمترین کاری که امروز می‌شود انجام داد بازگو کردن و نشان دادن این جنایات به مردم دنیا است. باید برای آیندگان در تاریخ ثبت شود که مدعیان دروغین حقوق بشر چه کسانی هستند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 18 اسفند 1402 - 12:1:56

دسته بندی :