افشاگری نشریه صهیونیستی از برنامه نتانیاهو در جنگ غزه

پنج شنبه 17 اسفند 1402 - 9:0:0
افشاگری نشریه صهیونیستی از برنامه نتانیاهو در جنگ غزه

به نقل از نشریه صهیونیستی «تایمز آف» در گزارشی از برنامه 10 ساله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نشریه صهیونیستی «تایمز آف» در گزارشی نوشت: «ارزیابی ها حکایت از آن دارد که مرحله اول جنگ علیه غزه برای حذف حماس یک تا دوسال طول می‌کشد و 8 سال دیگر برای آن است که دولت جدید در این منطقه مستقر شود، حال اگر چنین اتفاقی اساسا رخ دهد».

این نشریه خاطرنشان کرد که نتانیاهو و نزدیکان وی نمی خواهند که حکومت نظامی اسرائیلی بر غزه حاکم باشد بلکه «اسرائيل» از دور اوضاع این منطقه را کنترل خواهد کرد و به هیچ وجه به محمد دحلان رهبر سابق فتح در غزه اجازه بازگشت به این منطقه داده نخواهد شد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در غزه تاکنون متحمل خساراتی گسترده شده است و از رویارویی با رزمندگان مقاومت عاجز مانده است.

پیش از این، منابع نظامی در تل‌آویو نسبت به "ناتوانی" ارتش اشغالگر برای مانور سریع و فشرده در باریکه غزه و نیز قرار گرفتن سربازان این رژیم در معرض حملات غافلگیرانه یا تله های انفجاری هشدار دادند.

وب‌سایت عبری "والا" نوشت: منابع نظامی در تل‌آویو متذکر شدند: نهاد امنیتی درباره وضعیتی هشدار می‌دهد که در آن، ارتش اسرائیل نمی‌تواند دست به مانورهای سریع و فشرده بزند یا به ماموریت‌های عملیاتی مانند موقعیت‌یابی منازل(نیروهای مبارز گروه‌های فلسطینی)، سیستم‌های زیرزمینی و پاکسازی و انهدام آنها اقدام کند و در نتیجه این وضعیت، نیروهای فلسطینی می‌توانند به نیروهای ارتش اسرائیل نزدیک شوند و به سمت آنها تیراندازی یا مواد منفجره پرتاب کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 16 اسفند 1402 - 23:17:56

برچسب :