در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

آشکار شدن گسل اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 16 اسفند 1402 - 11:9:51

یک تحلیلگر لبنانی گفت : اختلافات درون کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز در انظار عمومی به وضوح قابل مشاهده است.

­­­ویژه ‌- الکوثر: دکتر «علی بیدون» ، استاد روابط بین الملل و علوم سیاسی دانشگاه بیروت در گفتگو با برنامه « فلسطین الصمود» شبکه الکوثر، ضمن اشاره به سفر بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی و خشم نتانیاهو از بی اطلاعی وی از این سفر، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بحران بی سابقه ای را در طول حیات سیاسی خود تجربه می کند و ریشه های این بحران و آشفتگی را باید در قبل ازآغاز عملیات طوفان الاقصی جستجو کرد.
وی افزود: اختلافات شدید سیاسی بین احزاب و گروههای سیاسی حاکم در داخل  رژیم صهیونیستی سالهاست که وجود دارد و آنها بارها  درتشکیل  ائتلاف برای دولت شکست خوردند و انتخابات نیز چندین بار در کنست تکرار شد.
دکتر علی بیدون گفت: یک مشکل واقعی در درون رژیم صهیونیستی وجود دارد که با موضوع تجاوز بزرگ دشمن صهیونیستی به غزه آشکار و بر ابعاد آن افزوده شد.
وی ادامه داد: از آنجایی که نتانیاهو بدون هدف راهبردی سیاسی وارد جنگ شد اکنون در برابر اپوزیسیون منفعل است و هیمنه حزب حاکم  راستگرای رژیم اشغالگر قدس شکسته شده و امروز اختلافات درون کابینه جنگ این رژیم  فراوان است .
استاد روابط بین الملل و علوم سیاسی دانشگاه بیروت تاکید کرد:  رژیم صهیونیستی امروز در همه انتخاب های خود برای نابودی مقاومت اعم از روش نظامی، راهکار سیاسی و مذاکره،  سردرگم شده و به بن بست خورده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 16 اسفند 1402 - 11:9:45