حماس: کمک های آمریکا را نمی خواهیم ؛ به رژیم اشغالگر اسلحه ندهد

چهار شنبه 16 اسفند 1402 - 19:0:0
حماس: کمک های آمریکا را نمی خواهیم ؛ به رژیم اشغالگر اسلحه ندهد

یکی از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: به آمریکا می‌گوییم مهم‌تر از ارسال هوایی کمک‌ها، توقف کمک تسلیحاتی به رژیم اسرائیل است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «اسامه حمدان»، از رهبران حماس با بیان اینکه دشمن به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده و وجهه آن روز به روز مخدوش‌تر می‌شود، گفت: ما طی روزهای  گذشته دیدگاه خود را ارائه و بر شروط‌مان برای آتش‌بس تاکید کردیم.
حمدان با تاکید بر لزوم آتش‌بس و عقب‌نشینی کامل اشغالگران و بازگشت آوارگان، اظهار داشت: دشمن همچنان از همان روش‌های تعلل و وقت‌کشی در تعامل با ابتکارعمل‌های توقف حملات استفاده می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن از کشتارها به عنوان اهرم فشاری علیه مردم ما برای بازداشتن از درخواست حقوقش استفاده می‌کند، افزود: آنچه که دشمن نتوانست در میدان نبرد به دست آورد، در میز مذاکرات هم به دست نخواهد آورد.
این رهبر حماس با تاکید بر اینکه هرگونه فرایند تبادل اسرا تنها پس از آتش‌بس و تحقق همه شروط‌مان انجام خواهد شد، اظهار داشت: نرمشی که به خاطر جلوگیری از ریخته شدن خون مردم‌مان نشان می‌دهیم در موازات آمادگی‌مان برای نبرد قرار دارد.
حمدان با بیان اینکه مردم ما توافقی که شامل آتش‌بس و رفع محاصره نباشد را قبول نخواهند کرد، گفت: مقاومت امانتدار فداکاری‌ها و دستاوردهای حاصل شده باقی خواهد ماند و از ان برای عقب راندن اشغالگران استفاده خواهد کرد.
حمدان با بیان اینکه به واشنگتن می‌گوییم که مهم‌تر از ارسال هوایی کمک‌ها، توقف کمک تسلیحاتی به رژیم اسرائیل است، گفت: کشورهای عربی و اسلامی برای توقف کشتارهای جمعی فلسطینیان باید فورا وارد عمل شوند، ما همچنین از جامعه جهانی می‌خواهیم برای گشودن گذرگاه‌های مرزی و ورود کمک‌های انسانی بر اسرائیل اعمال فشار کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 16 اسفند 1402 - 10:31:37