لحظه به لحظه با صد و چهل و نهمین روز جنایت اسرائیل در غزه

یک شنبه 13 اسفند 1402 - 17:0:0
لحظه به لحظه با صد و چهل و نهمین روز جنایت اسرائیل در غزه

اوضاع کودکان غزه در 149 مین روز جنایت اسرائیل، روز به روز وخیم تر می شود. به دلیل کمبود شدید غذا و شیر خشک برای کودکان، 10 کودک دیگر نیز جان خود را از دست داده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود را به شهروندانی که به دنبال لقمه ای نان هستند، از سر گرفته است. توپخانه این رژیم فلسطینی هایی را که در بیت حانون در شمال غزه به دنبال مواد غذایی بودند، هدف قرار داده و شمار زیادی از آنها را به شهادت رسانده یا مجروح کردند. هنوز تعداد قربانیان مشخص نیست.

پیش از این سازمان عفو بین الملل خواستار تحقیقات فوری درباره شهادت بیش از صد فلسطینی و مجروح شدن ده ها نفر در تیراندازی مستقیم نظامیان اشغالگر در میدان النابلسی در شمال غزه به شهروندانی شده بود که عصر پنج شنبه برای دریافت کمک های غذایی تجمع کرده بودند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 10 مورد جنایت فجیع علیه خانواده های فلسطینی در غزه مرتکب شده است که در آن 92 نفر به شهادت رسیده و 156 نفر مجروح شده اند.

به گفته وزارت بهداشت غزه تعدادی از قربانیان هنوز زیر آوار مانده یا در خیابان ها پراکنده اند و ارتش رژیم صهیونیستی مانع از انتقال یا امداد رسانی به آنها می شود.

آخرین آمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به غزه هم به 30320 شهید و 71533 مجروح رسیده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 13 اسفند 1402 - 16:27:48

برچسب :