نظامیان آمریکایی در نسل کشی غزه شرکت دارند

پنج شنبه 10 اسفند 1402 - 21:0:0
نظامیان آمریکایی در نسل کشی غزه شرکت دارند

روزنامه آمریکایی نیویورک پست از دخالت نیروهای آمریکایی در نسل کشی در غزه، خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دخالت نیروهای آمریکایی در نسل کشی در غزه، مضمون گزارشی است که روزنامه آمریکایی نیویورک پست به نقل از دوست آرون بوشنل – نظامی آمریکایی که در اعتراض به نسل کشی در غزه خود را در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن آتش زد – منتشر کرده است.

بنابر این گزارش، روزنامه نیویورک پست به نقل از دوست بوشنل نظامی سابق آمریکایی – که دوستی وی با بوشنل توسط این روزنامه تأیید شده است – نوشت که بوشنل شنبه شب گذشته، یک شب قبل از اینکه خود را آتش بزند، با وی تماس گرفته و گفته است که واشنگتن در تونل های غزه، نیرو دارد و نظامیان آمریکایی در نسل کشی غزه شرکت دارند. وی گفته است آرون بوشنل وقتی که فهمید نیروهای آمریکایی در غزه، فلسطینی ها را قتل عام می کنند، شوکه شد.

بوشنل اندکی قبل از اقدام به خودسوزی گفت که دیگر نمی خواهد در نسل کشی در غزه شرکت کند و این جمله به این معناست که او به اسنادی در این زمینه دست یافته است و دیگر حاضر به شرکت در این جنایت نیست.

روزنامه نیویورک پست نوشت بوشنل به اطلاعات فوق محرمانه ای درباره دخالت نظامیان آمریکایی در نسل کشی در غزه دست یافته است. این روزنامه به نقل از دوست نزدیک بوشنل نوشت که کار وی در ارتش پردازش داده های اطلاعاتی محرمانه بوده است و برخی از داده هایی که او پردازش می کرد مربوط به حملات رژیم صهیونیستی به غزه بوده است.

وی می افزاید که بوشنل در تماسی به او گفته است به طور اتفاقی اطلاعاتی درباره دخالت ارتش آمریکا در نسل کشی جاری در فلسطین به دست آورده است. او در ادامه می گوید: "بوشنل به دلیل اطلاعاتی که به دست آورده بود، به شدت دچار ترس و شوک شده بود و این را می شد از لحن صدایش فهمید".


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 10 اسفند 1402 - 17:11:7