در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

آشفتگی سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 9 اسفند 1402 - 11:4:41

یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با اشاره به مذاکرات آتش بس در غزه و شروط قاطعانه مقاومت، گفت: رژیم اشغالگر در وضعیت آشفته ای بسر می برد.

ویژه ‌- الکوثردکتر «علی بیدون» ، استاد روابط بین الملل و علوم سیاسی دانشگا ه بیروت در گفتگو با برنامه « فلسطین الصمود » شبکه الکوثر گفت: رژیم صهیونیستی امروز در همه انتخاب های خود برای نابودی مقاومت اعم از روش نظامی، راهکار سیاسی و مذاکره،  سردرگم شده و به بن بست خورده است.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حال حاضربا مشکلات متعدد مالی و سیاسی در داخل ، ناکامی های میدانی و فشارهای خانواده های اسرای  صهیونیست و اپوزیسیون روبرو است.
این کارشناس با بیان اینکه مشکلات ناشی از اهداف جاه طلبانه و دست نیافتنی نتانیاهو درجنگ غزه بسیار است، گفت:  نتانیاهو می خواهد هم حماس را نابود کند و هم اسرا را با زور و بدون مذاکره برگرداند و این اتفاق پس از گذشت 145 روزاز جنگ ، هنوز رخ نداده است.
استاد روابط بین الملل و علوم سیاسی دانشگا ه بیروت ادامه داد: مذاکرات پاریس که فرانسه  با کمک کشورهای عربی ازجمله  قطر و مصر به پیش می برد، شاید به نتیجه مثبتی ختم شود اما نتانیاهو طفره می رود چون می داند نمی تواند با عملیات نظامی به خواسته های خود درمذاکرات برسد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 9 اسفند 1402 - 10:49:28