دبیرکل نجباء: آمریکایی ها تنها زبان زور و سلاح می‌فهمند

دو شنبه 7 اسفند 1402 - 9:31:11
دبیرکل نجباء: آمریکایی ها تنها زبان زور و سلاح می‌فهمند

دبیرکل جنبش نجبای عراق گفت که خروج ارتش آمریکا از عراق طریق گفت‌وگو یک توهم است و آمریکا تنها زبان زور و سلاح را می‌فهمد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجبای عراق در بیانیه‌ای به موضوع مبارزه با اشغالگران آمریکایی برای خروج از عراق پرداخت و بر ادامه حملات تأکید کرد.
وی با بیان اینکه مقاومت عراق تصمیماتش اسلامی و جهادی بوده و تمام مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد، گفت: ما این ثبات را از کربلا داریم و در آخر ضمن ادامه تلاش برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی و اخراج اشغالگران از عراق، یا پیروز می‌شویم یا شهید.
شیخ اکرم الکعبی افزود:  مقاومت عراق نقش بسزایی در جنگ غزه ایفا کرده و شهدای بسیاری تقدیم کرده و همین خون‌ها موجب ثبات ما در مسیر آزادی و خونخواهی از آمریکای خائن گردیده است. آمریکا از این جنایت‌ها در عراق، سرزمین مقدسات پشیمان خواهد شد.
دبیرکل جنبش نجبای عراق تاکید کرد: ما رایزنی با حکومت خود در خصوص اعلام برنامه زمانی برای عقب‌نشینی اشغالگران را رد نمی‌کنیم، اما تاکید می‌کنیم خروج آن‌ها از طریق گفتگو یک توهم است و آمریکا، این شیطان متجسم در قالب یک حکومت، تنها زبان زور و سلاح را متوجه می‌شود.
این شخصیت محور مقاومت گفت: گروه‌های مقاومت با یکدیگر هماهنگ هستند و با توقف حملات در یک جبهه، شاهد فعال شدن جبهه دیگر هستیم. ما به حمایت از غزه و اقدامات خود برای اخراج اشغالگران از سرزمین‌نمان ادامه خواهیم داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 7 اسفند 1402 - 9:30:46