رئیس سابق موساد: جنگ با حزب الله برای ما فاجعه‌بار است

شنبه 28 بهمن 1402 - 21:10:0
رئیس سابق موساد:  جنگ با حزب الله برای ما فاجعه‌بار است

رئیس سابق سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) با تاکید بر اینکه اسرائیل باید از واقعیت ها درس بگیرد، گفت: گشودن جبهه جنگی با حزب‌الله اصلا به نفع ما نیست.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «دانی یاتوم»  اذعان کرد، امروز «اسرائیل» در مقابل محور مقاومت تنها ایستاده و به جای اینکه محور لیبرال دموکرات به رهبری آمریکا با این محور بجنگد، ما مجبور به جنگیدن با آن شدیم.
رئیس سابق موساد در ادامه  با بیان اینکه هفتم اکتبرمتوجه شدم برای نجات «اسرائیل» به ۲ ناوهواپیمابر نیاز داریم، گفت: گمان می‌کردیم در حال جنگیدن با «پابرهنه‌ها» (نیروهای حماس) هستیم اما اسرائیل باید از واقعیت های کنونی درس بگیرد.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر به نقل از «گرشون هکوهین» از ژنرال‌های ذخیره ارتش این رژیم گزارش داد: ما در شرایطی بی‌سابقه و واقعا فاجعه‌باری هستیم، وضعیت در شمال (حزب‌الله) بسیار دشوار است، ما در سال ۱۹۶۷ نیستیم، نه ارتشی وجود دارد و نه ما قدرتی برای آغاز عملیات زمینی برای بازگرداندن حزب‌الله به آن سوی (رودخانه) لیطانی داریم، هدف از تمامی تهدیدها تحریک به عملیاتی بین‌المللی است.
همچنین شبکه عبری زبان «کان» اعلام کرد که پس از تهدیدهای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، مسؤولان رژیم صهیونیستی چندین مسیر در شمال فلسطین اشغالی را مسدود کردند.
برخی نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این اذعان کردند که ارتش این رژیم که طی چند سال گذشته ایجاد شد، قدرت جنگیدن شدید در 2 جبهه (نوار غزه و لبنان) را ندارد.
روزنامه عبری زبان هاآرتص پیشتر نوشت حزب‌الله موفق شد نوعی کمربند امنیتی را در شمال فلسطین اشغالی اعمال کند به شکلی که شهرک‌های واقع در آنجا متروکه شدند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 28 بهمن 1402 - 12:47:13