در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

کارشناس لبنانی: برگ برنده در دستان مقاومت فلسطین است

دو شنبه 16 بهمن 1402 - 10:56:9

یک تحلیلگر مسائل بین الملل با اشاره به مذاکرات مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی درخصوص مبادله اسراء گفت : نتانیاهو نمی خواهد شرایط مقاومت را یپذیرد اما برگ برنده در دستان مقاومت است .

ویژه ‌- الکوثردکتر« رضوان قاسم » تحلیلگر و کارشناس مسائل بین‌الملل از برلین در گفتگو با برنامه «فلسطین الصمود » شبکه الکوثر افزود:  بنیامین نتانیاهو  در بحبوحه مذاکرات مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی و میانجیگری های برخی کشورها مانند قطرو مصر می آید و می گوید که  شرایط مقاومت  قابل اجرا نیست و این نشان می‌دهد که گروه های  مقاومت شرایطی گذاشته‌اند که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.
وی تصریح کرد: مقاومت این تجربه‌ را در مبادله اول اسیران داشت که تلاش ها فقط منتهی  شد به آزادی برخی از زندانیان و ورود کمی کمک های امدادی به غزه، اما این بار مقاومت می خواهد در این معامله شرایط بیشتری محقق شود.
رضوان قاسم با تاکید بر اینکه نتانیاهو نمی‌خواهد شرایط مقاومت را بپذیرد زیرا آن را شکستی برای خود می‌داند، گفت: حقیقت این است برگ برنده در دستان  مقاومت است هرچند خسارات به غیرنظامیان زیاد بوده  اما هزینه آزادی میهن، پایان اشغالگری و آزادی بسیار بالا است  .
این کارشناس لبنانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در نزد افکار عمومی جهان شکست خورده است، خاطرنشان کرد : مذاکرات بار سنگینی بر دوش برادران فلسطینی خواهد داشت، اما این مذاکرات و فداکاری های انجام شده بیهوده نخواهد بود، آنها ثابت قدم و به شرایط خود در خصوص آزادی اسرای فلسطینی پایبند خواهند بود.
وی در پایان تاکید کرد: اگر آمریکا حمایت خود را از رژیم صهیونیستی بردارد، محاصره غزه پایان خواهد یافت زیرا صهیونیست ها دیگر قادر به رویارویی با مقاومت نیستند. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 16 بهمن 1402 - 10:56:5