انتقام سخت با کشتن 21 نظامی صهیونیست در یک روز+ فیلم

سه شنبه 3 بهمن 1402 - 15:38:54

رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین در عملیاتی کم نظیر موفق شدند انتقام سختی از متجاوزان صهیونیست در غزه بگیرند و 21 نظامی صهیونیست را در یک روز به هلاکت برسانند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش اشغالگر صهیونیستی امروز سه‌ شنبه از هلاکت 21 افسر و سرباز خود در درگیری‌های اخیر در مرکز غزه و افزایش تعداد تلفات ارتش به 556 نفر از زمان عملیات طوفان الاقصی خبر داد. 221 نفر از این تلفات مربوط به زمان آغاز تهاجم زمینی به باریکه غزه است.

سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در یک نشست خبری گفت: «ارتش تاکنون اسامی 10 نظامی کشته شده در باریکه غزه را منتشر کرده است و در ساعات آینده بقیه اسامی را نیز منتشر خواهد کرد».

رادیو ارتش اشغالگر درباره جزئیات کشته شدن این نظامیان گفت که رزمندگان مقاومت فلسطین چندین آر.پی.جی. به سمت ساختمانی که نظامیان ارتش اسرائیل سرگرم کار گذاشتن مواد منفجره به منظور منهدم کردن ساختمان بودند، شلیک کردند که بر اثر انفجار مواد منفجره، کل ساختمان بر سر نظامیانی که در آنجا حضور داشتند آوار شد. 

این سخنگو افزود: «آمار اعلام شده نهایی نیست». 

این حادثه در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه روی داد و تازه ترین آمارها نشان دهند کشته شدن 24 نظامی صهیونیست در روز دوشنبه است. 

دیروز دوشنبه ارتش اشغالگر از گسترش عملیات نظامی خود در شهر خان‌یونس در جنوب باریکه غزه خبر داد. همزمان رسانه‌های عبری اعلام کردند که دیروز (دوشنبه) یکی از سخت‌ترین روزها برای ارتش صهیونیستی در جریان نبردهای غزه بوده است ولی به علت محدودیت های ایجاد شده، به جزئیات اشاره نکردند. 

تصاویر انفجار منجر به هلاکت 21 نظامی صهیونیست را در ویدئوی ضمیمه خبر مشاهده کنید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 3 بهمن 1402 - 15:38:46