رژیم اشغالگر اسرائیل، در خطرناک‌ترین مرحله سیاسی

یک شنبه 1 بهمن 1402 - 8:0:0
رژیم اشغالگر اسرائیل، در خطرناک‌ترین مرحله سیاسی

تظاهرات گسترده در مرکز تل‌آویو برای بازگشت زندانیان و برگزاری انتخابات زودهنگام جهت برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل نشان از اوضاع وخیم داخلی اسرائیل دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، تظاهرات گسترده ای در مرکز تل‌آویو برای بازگشت زندانیان بازداشت شده در باریکه غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام برای برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل برگزار شد.

رقابت بین سطوح سیاسی و نظامی در سرزمین‌های اشغالگران همچنان در حال افزایش است؛ برخی از رهبران نظامی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی سکوت خود را در قبال نتانیاهو و گروه حاکم او شکسته و از عملکرد سیاستمداران به ویژه نتانیاهو و فقدان برنامه راهبردی برای این جنگ و ناامید بودن پایگاه ارتش که تهدیدی برای انسجام آن است انتقاد کردند.

به گفته ناظران، روند اعتراضات در داخل اسرائیل علیه نتانیاهو و کابینه افراطی او با توجه به وضعیت سردرگمی و ناکامی حاکم بر نتانیاهو و شورای جنگ اودر حال افزایش است و برخی از اعضای آن تلاش می کنند تا قبل از سقوط مورد انتظار از آن فرار کنند.

شرایط کنونی رژیم اشغالگر اسرائیل، یکی از خطرناک‌ترین و بدترین مراحل است برخی فرماندهان نظامی هشدار می‌دهند که ارتش کاملا ناامید شده و فضای داخلی اسرائیل نیز دچار اختلاف و تشتت شده است .


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 1 بهمن 1402 - 18:25:45

دسته بندی :
برچسب :