۲۰ هزار نوزاد فلسطینی در چند قدمی مرگ

شنبه 30 دی 1402 - 19:12:0
۲۰ هزار نوزاد فلسطینی در چند قدمی مرگ

سازمان ملل با اشاره به تولد ۲۰ هزار نوزاد فلسطینی در بحبوحه تجاوزهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه، نسبت به وضعیت آنها در سایه نبود تجهیزات و کمک های بشردوستانه ابراز نگرانی کرد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سازمان ملل در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد  احتمال مرگ 20هزار نوزاد فلسطینی در سایه وضعیت فاجعه بار درغزه وجود دارد.
سازمان ملل افزود: همه کودکانی که در بیمارستان «الشفاء» غزه به دنیا می آیند، روی یک تخت قرار دارند و به دلیل نبود انکوباتور، جان نوزادان نارس در خطر است.
در همین راستا «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل نیز اعلام کرد که محدودیت های تل آویو برای ورود تجهیزات درمانی، بر روند عملیات کمک رسانی در شمال نوار غزه تأثیر می گذارد و ارتش رژیم صهیونیستی از ورود کمک های بشر دوستانه به خصوص در مناطق شمالی نوار غزه جلوگیری می کند.
از سوی دیگر، «تد شیبان» معاون اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) بتازگی با تاکید بر لزوم پایان دادن به کشتار کودکان در غزه، هشدار داد که آن چه در غزه اتفاق می افتد، جنگ علیه کودکان و نوار غزه خطرناک ترین جای دنیا برای کودکان است و اوضاع از فاجعه به نابودی رسیده است.
وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) ۲۴ هزار و ۷۶۲ نفر فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه، در این منطقه شهید و ۶۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز زخمی شده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 30 دی 1402 - 11:54:8