در برنامه الوجه الآخر مطرح شد:

وقتی انسان ها مادی گرا هستند کنترلشان آسان تر است

شنبه 30 دی 1402 - 11:4:59

یک استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل در گفتگو با برنامه «الوجه الآخر » شبکه الکوثر به نقش صهیونیست ها در فساد جوامع و سوق دادن جامعه انسانی به مادیات سخن گفت.

­­­ویژه ‌ -الکوثر:  دکتر قاسم رضوان، استاد علوم سیاسی ساکن آلمان گفت: وقتی انسان ها مادی فکر می‌کنند و تمام ابعاد زندگی آنها مادی می‌شود، شرکت ها و دولتها  آنها را تحت کنترل و فرمان خود درمی آورند.
وی با اشاره به نقش صهیونیستها در گسترس مادی گرایی در جوامع انسانی تصریح کرد:  آنها مادیات، ثروت و تجمل را در زندگی امری ضروری برای انسان قرار می دهند تا بتوانند آنها را کنترل کنند و این امر ناشی از تفکر و بینش صهیونیستی- تلمودی است.
دکتر رضوان ادامه داد:  صهیونیستها سعی می کنند حتی  بشریت روی زمین را محدود کنند تا بتوانند جهان را راحت تر کنترل کنند تا بتوانند ایده یهودی سازی  را پیش ببرند چراکه خود را به اصطلاح  قوم برگزیده خدا  و ارباب جهان می دانند.
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: صهیونیستها جهان و دیگران را نوکر و برده خود می پندارند و این یک ایده اساسی صهیونیست هاست ومعتقدند  برای دستیابی به این ایده باید دنیا را دنیایی مادی کرد چراکه وقتی انسان مادی گرا شد، می توان او را راحت کنترل کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 30 دی 1402 - 11:4:53