گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

موشک های سپاه مقر داعش در ادلب و موساد در اربیل را پاکسازی کردند

چهار شنبه 27 دی 1402 - 11:1:43

مردم ایران دیروز با خبری که منتظر آن بودند از خواب بیدار شدند: موشک‌های سپاه پاسداران برخی از مراکز استراتژیک توطئه و شرارت صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان عراق و ادلب سوریه را درهم کوبیدند.

ویژه ‌- الکوثر :  گزارش برنامه « مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز تجمع تروریست ها در شهرهای  اربیل عراق و ادلب سوریه واکنشی به حمله تروریستی اخیر شهر کرمان بود که  تروریست ها در چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی مردم غیرنظامی راهدف قرار دادند  و با انفجار بمب 93 نفر را  شهید و  صدها تن دیگر را مجروح کردند.
جزئیات منتشر شده  از عملیات موشکی سپاه به مقر تروریست های موساد در اربیل حکایت از این دارد که مقر موساد در مجاورت کنسولگری آمریکا در اربیل با چند فروند موشک بالستیک هدف قرار گرفته که  باعث کشته شدن چهار تن از مقامات ارشد دستگاه جاسوسی رژیم  صهیونیستی و نیز هلاکت یک تاجر کُرد به نام «پیشرو دیزایی» شده است. دیزایی در فروش مستقیم نفت کردستان عراق به سرزمین های اشغالی نقش مستقیم و موثر و نیز  با موساد ارتباط  تنگاتنگی داشت .
اطلاعات منتشر شده در خصوص موشک باران مقر تروریستها در ادلب سوریه هم کشته شدن تعدادی از سرکردگان ارشد گروه  تروریستی داعش را تایید می کند.
وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای در واکنش به عملیات موشکی سپاه پاسداران اعلام کرد جمهوری اسلامی با توان بالای اطلاعاتی خود، در یک عملیات دقیق و هدفمند، مقر‌های جنایتکاران را شناسایی و با استفاده از پرتابه‌های دقیق و نقطه زن، آن‌ها را هدف قرار داده است و این بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام کنندگان علیه امنیت ملی ایران و امنیت شهروندان ایرانی بود.
این بیانیه افزود:  اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود و جمهوری اسلامی ایران همواره حامی صلح، ثبات و امنیت منطقه است و به رعایت حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشور‌ها پایبند است، در عین حال در استفاده از حق مشروع و قانونی خود برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندان خود و تنبیه جنایتکاران تردید نخواهد کرد. 
تهران همواره از بغداد  خواسته است که از فعالیت عناصر تروریستی خطرناک در خاک عراق علیه منافع جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری شود اما به نظر می رسد عدم توجه به این هشدارها، چاره‌ای جز عملیات مستقیم علیه مقر تروریست‌ها در مناطق مرزی ایران باقی نگذاشته است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 27 دی 1402 - 10:41:42