شهادت ۳۳ فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

دو شنبه 25 دی 1402 - 11:44:29
شهادت ۳۳ فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) غزه را بمباران کردند که بر اثر آن دستکم ۳۳ فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر هم زخمی شدند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع خبری فلسطینی اعلام کردند، ارتش رژیم صهیونیستی  از صبح امروز دوشنبه موج جدید حملات گسترده موشکی و توپخانه‌ای ضد شمال نوار غزه و شهر خان یونس در جنوب را آغاز کرده است. 
براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، عمده حملات موشکی رژیم صهیونیستی بر شمال نوار غزه متمرکز شده است، علاوه بر اینکه توپخانه‌های رژیم اسراییل نیز همچنان مرکز شهر خان‌یونس و منطقه قیزان النجار و البطن السمین در جنوب غزه را هدف قرار می‌دهند. بالگردهای رژیم صهیونیستی نیز به سمت شرق شهر خان یونس تیراندازی می‌کنند.
خبر دیگر اینکه،  «جیمز الدر» سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که بیش از یکهزار کودک فلسطینی در اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی در یکصد روز اخیر به مناطق مختلف نوار غزه دچار معلولیت دائمی شدند.
وی با ابراز نگرانی از وخامت وضعیت بهداشت و درمان در نوار غزه افزود: کمک های بشردوستانه بسیار کم و شرایط برای امدادرسانی بسیار دشوار است و دارو به نوار غزه ارسال نمی شود و بیماران به دلیل کمبود دارو جان خود را از دست می دهند.
رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» (7 اکتبر 2023) و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، بیش از یکصدروز است که در حال بمباران نوار غزه است.
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه، بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه نیز آغاز شد که در اثر این اقدام ضدانسانی تاکنون نزدیک به ۲۴ هزار فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۶ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 25 دی 1402 - 11:44:24