گرامیداشت فداکاری شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق

چهار شنبه 13 دی 1402 - 15:0:0

چهار سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس می گذرد و عراقی ها همچنان هر روز و در هر مناسبتی یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار را گرامی می دارند و احساسات خود را نسبت به آنها ابراز می کنند.

ویژه ‌ -الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، صدها عراقی در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ، فرماندهان پیروزی، با یادآوری شعار «شهادت و حاکمیت»  بار دیگر بر ضرورت اخراج اشغالگران و بازپس‌گرفتن حاکمیت عراق تاکید کردند.
شعار «شهادت و حاکمیت» به عنوان شعار اصلی اولین سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید انتخاب شد تا برضرورت اخراج اشغالگران و بازپس‌گرفتن حاکمیت عراق تاکید شود.
هزاران عراقی همچنین در مراسمی تحت عنوان «شب شهادت» که در محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد برگزار شد، یاد و خاطره این دوشهید بزرگوار را که توسط مرجع دینی به عنوان فرماندهان پیروزی ضد تروریسم توصیف شدند، گرامی داشتند.
تداوم گرامیداشت این مناسبت ها، پاسداشت ایثار و جانفشانی فرماندهانی است که برای تضمین امنیت و ثبات عراق در جنگ با تروریسم و داعش از خون خود هزینه کردند. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 13 دی 1402 - 10:54:55