مقام ارشد انصارالله یمن: ارتش برای مواجهه با هر احتمالی آماده باشد

چهار شنبه 22 آذر 1402 - 15:0:0
مقام ارشد انصارالله یمن:  ارتش برای مواجهه با هر احتمالی آماده باشد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه دفاع از فلسطین به معنای دفاع از امت اسلامی و کل بشریت است تاکید کرد همگی باید تمام قدرت خود را برای ضربه زدن به دشمنان به کار بگیریم و برای مواجهه با هر احتمالی آماده باشیم.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به عملیات‌های اخیر نیروهای مسلح این کشور ضد اهداف رژیم صهیونیستی، با تمجید از مواضع نیروهای مسلح و ملت یمن در حمایت از آرمان فلسطین و مردم غزه در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، پیامی برای نیروهای مسلح یمن فرستاد.
المشاط در این پیام خود خطاب به نیروهای مسلح یمن گفت: در مواجهه با چالش‌های بزرگ کنونی و خطرات قریب‌الوقوع و نیز تشدید تنش‌ها از جانب دشمن صهیونیستی، ما و شما باید همه تلاش خود را برای ضربه زدن به دشمنان و بالا بردن سطح آمادگی خود به کار بگیریم و برای روبرو شدن با هر احتمالی آماده باشیم و ما به یاری خداوند توانا ایمان داریم.

وی افزود،: دفاع از فلسطین و قدس و حمایت از غزه در این نبرد بزرگ و شرایط سخت، درواقع به معنای دفاع از یمن و امت اسلامی و همه بشریت است. ما خدا را شکر می‌کنیم که ما را قادر ساخت تا با این موضع پیشرفته در کنار مظلومان بایستیم.
این مقام یمنی در پایان تاکید کرد: امت اسلامی در مرحله حساسی از درگیری با دشمن آمریکایی قرار دارد؛ دشمنی که بیشترین فساد را در زمین انجام می‌دهد و جنایات آن در غزه امروز جدید نیست، بلکه تنها یک نقطه دیگر در کارنامه جنایت‌های شنیع این کشور در حق بشریت است.
طی یک ماه گذشته یمنی‌ها با ابتکارهای مختلف و عملی، حمایت واقعی خود از مردم فلسطین را به همه ثابت کرده‌اند. بعد از انجام عملیات‌های موشکی پی در پی ضد مواضع رژیم اشغالگر در فلسطین اشغالی و سپس توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، شنبه هفته جاری سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که در صورت وارد نشدن غذا و دارو به غزه، صنعا جلوی حرکت کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی را خواهد گرفت.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 22 آذر 1402 - 11:54:36