الحوثی: کشتی‌ها در دریای سرخ دستورات ارتش یمن را رعایت کنند

چهار شنبه 22 آذر 1402 - 19:0:0
الحوثی: کشتی‌ها در دریای سرخ دستورات ارتش  یمن را رعایت کنند

«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن بامداد چهارشنبه تأکید کرد: توصیه می‌کنیم، کشتی‌ها برای جلوگیری از ریسک در دریای سرخ دستورات نیروی دریایی یمن را رعایت کنند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از المیادین، الحوثی افزود: همچنین توصیه ما این است که هویت کشتی‌ها جعل نشود و پرچم‌ها جز پرچم مالک کشتی برداشته شده و کشتی‌هایی که از دریای سرخ تردد می‌کنند، مقصدشان سواحل اشغالی در فلسطین نباشد.
این مقام یمنی تأکید کرد: نیروهای مسلح یمن به روشنی اهداف خود را برای پیروزی غزه اعلام کرده که از آن جمله توقف حمله تروریستی آمریکا و اسرائیل به این باریکه است.

همچنین بخوانید:


ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد.
نیروهای دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.
نیروهای مسلح یمن پیش‌تر نیز اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 22 آذر 1402 - 11:21:8