در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

خسارات سنگین مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 15 آذر 1402 - 10:1:57

رزمندگان مقاومت فلسطین در چندین محور در غزه با دشمن صهیونیستی درگیر هستند و تاکنون خسارت های قابل توجهی به ارتش تا دندان مسلح رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

ویژه - الکوثر گزارش برنامه « فلسطین الصمود»  شبکه الکوثر حاکیست، مقاومت فلسطین در نبردهای شدید در محورهای جنگی در شمال نوار غزه، علاوه بر کمین به رویارویی مستقیم با نظامیان صهیونیست اقدام و دراین درگیری ها تاکنون صدها نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده  و ادوات نظامی زیادی از صهیونیست ها  را منهدم کرده است.
گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از هلاکت نظامیان ارتش اشغالگر در شمال شرق خان یونس (جنوب نوار غزه) خبر دادند و اعلام کردند : تا حذف نهایی اشغالگران از سرزمین فلسطین  به مبارزه ادامه خواهند داد.
همچنین گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به کشتار غیرنظامیان فلسطینی تاکید کردند که شهرهای سدیروت، بئرشبه، صوفه، حلیت ، نیر اسحاق و یک منطقه صنعتی در اشکلون را با موشک هدف قرار داده است.
اما اختلافات مقامات رژیم صهیونیستی بار دیگر بر سرزبان ها افتاد. دراین ارتباط ، رسانه ها از افزایش تنش در روابط  بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت ، وزیر جنگ  این رژیم خبر دادند.
براساس این گزارش،  نتانیاهو در مقابل خبرنگاران اعلام کرد که از گالانت برای حضور در نشست مطبوعاتی مشترک در تل آویو دعوت کرده  ولی گالانت کنفرانس مطبوعاتی جداگانه‌ای در تل آویو برگزار کرد


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 15 آذر 1402 - 10:1:51