گزارش برنامه فلسطین الصمود:

واکنش محور مقاومت به ادامه عملیات کشتار و نسل کشی مردم غزه

دو شنبه 13 آذر 1402 - 19:0:0

ماشین جنگی رژیم صهیونیستی بعد از لغو آتش بس، تجاوزات خود را به غزه با شدت بیشتری از سرگرفته است و به عملیات کشتار خود علیه کودکان و زنان فلسطینی ادامه می دهد.

­­­ویژه ‌- الکوثر: گزارش برنامه « فلسطین الصمود» شبکه الکوثر حاکیست، رزمندگان محور مقاومت در واکنش به  حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم غزه، در عملیات های  مختلف ضربات سنگینی به صهیونیست ها وارد کردند که در رسانه های غربی و صهیونیستی نیز تایید شده است.
رزمندگان  محور مقاومت  در رویارویی با رژیم صهیونیستی در جبهه های مختلف از روحیه بالایی برخوردارند و وحدت  میان آنها بی نظیر است .
حزب الله لبنان بعد از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، چندین  پایگاه‌ رژیم صهیونیستی  را در مرز لبنان هدف قرار داد. مقاومت اسلامی عراق نیز در حمایت از مردم فلسطین، پایگاه‌های ارتش آمریکا  در عراق و سوریه را هدف قرار داد.
همچنین مقاومت یمن با شلیک موشک به سمت مناطق مختلف فلسطین اشغال شده به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد و در اقدامی جسورانه ، کشتی‌های اسرائیلی را توقیف و از حرکت آنها در دریای سرخ جلوگیری کرد.
بعد از توافق آتش بس در غزه،  جبهه جنوبی با دشمن اسرائیلی در مرز با فلسطین اشغالی آرام شد و حزب‌الله لبنان ، مقاومت عراق و یمن  تاکید کردند به آرمان فلسطین و رزمندگان مقاومت فلسطین متعهد ، پایبند و وفادار هستند.
با لغو آتش بس و آغاز دوباره  تجاوزات وحشیانه  ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، مقاومت نیز به نوبه خود این تجاوزات را تاامروز با  صدها عملیات نظامی موفق علیه اهداف صهیونیستی، پاسخ داده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 13 آذر 1402 - 10:19:33