گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه ؛ تلفات سنگین ارتش اشغالگر

دو شنبه 13 آذر 1402 - 9:36:42

بمباران بی امان غزه ادامه دارد و جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در جنایاتی بی سابقه علیه بشریت ، به قتل عام مردم فلسطین مشغول هستند و بخش خدمات بهداشتی و امدادی غزه تقریبا نابود شده است.

­­­ویژه - الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین»  شبکه الکوثر از غزه حاکیست،  امدادگران  قادر به جستجوی اجساد و مجروحان جامانده در زیر آوارهای خرابه های ناشی از بمباران هواپیماهای رژیم صهیونیستی نیستند و نبود ماشین آلات و تجهیزات سنگین  باعث شده است هنوز هزاران نفر در زیر آوار باقی بمانند.
این درحالیست که رزمندگان مقاومت فلسطین همچنان در خط مقدم به رویارویی و نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی ادامه می دهند و گزارش ها  از تلفات سنگین صهیونیستهای اشغالگر در غزه  حکایت  دارد.
از طرفی، ارتش اشغالگر تخریب محله‌های مسکونی را در غزه آغاز کرده است . در غزه مجتمع‌های مسکونی بسیاری براثر بمباران و  حملات موشکی ارتش رژیم اسرائیل با خاک یکسان شده‌اند.
خبرنگار الکوثر در گزارش خود افزوده است :  جهان در حال تماشای صحنه های قتل عام و نسل کشی فلسطینیان و فاجعه انسانی غزه است و امروز استانداردهای دوگانه حقوق بشری کشورهای غربی،  بیش از پیش آشکار شده است.
هم اکنون، کرانه باختری و قدس اشغالی نیز به موازات تجاوزارتش رژیم اشغالگر اسرائیل  به غزه، با جنایات و تجاوزات بیشتری مواجه شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


دو شنبه 13 آذر 1402 - 9:36:38