پاسخ مقاومت به وحشی گری صهیونیست ها در غزه

یک شنبه 12 آذر 1402 - 7:0:0
پاسخ مقاومت به وحشی گری صهیونیست ها در غزه

منابع رسانه ای بعد از ظهر روز شنبه از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه در پاسخ به از سرگیری تجاوز به این باریکه خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از شبکه خبری المیادین، آژیرهای خطر در چند شهرک مجاور نوار غزه؛ از جمله شهرک‌های «ماگین»، «نیر عوز» و «عین هبسور» به صدا درآمده است.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: محل تجمع نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در شرق شهرک «ماگین» را با راکت هدف قرار دادیم.

همچنین گردان های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در «کیسوفیم» را راکت باران کرده است.

همزمان منابع رسانه ای فلسطین اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی چند برج در شهر «حمد» در غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

خبرنگار المیادین در مرکز نوار غزه نیز اعلام کرد که در پی مقاومت دلاورانه رزمندگان فلسطین، نظامیان رژیم اشغالگر در نفوذ به محله «الزیتون» در غزه ناکام ماندند.

همچنین تلویزیون فلسطین گزارش داد: در اثر بمباران ساختمانی در اردوگاه جبالیا که آوارگان در آن پناه گرفته بودند، بیش از ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

برای پیوستن به صفحه اختصاصی شبکه «الکوثر» در پیام رسان «بله» کلیک کنید.

برای پیوستن به صفحه اختصاصی شبکه «الکوثر» در پیام رسان «روبینو» کلیک کنید.


شنبه 11 آذر 1402 - 17:12:39