رژیم صهیونیستی خواستار تخلیه شهر خان‌یونس شد

جمعه 10 آذر 1402 - 14:0:0
رژیم صهیونیستی خواستار تخلیه شهر خان‌یونس شد

رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه تجاوزهای خود علیه مردم فلسطین را از سر گرفت و با شهید و مجروح کردند تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی خواستار تخلیه شهر خان‌یونس شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  صبح امروز آتش بس موقت در غزه به پایان رسید زیرا که مهلت آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی که با میانجی‌گری قطر همراه با تبادل اسرا آغاز شده بود، تمدید نشد.

براساس اعلام برخی رسانه‌های عربی، تیراندازی و شلیک گلوله‌های سنگین در شمال غرب منطقه النصیرات و درگیری‌های شدید در شرق منطقه البریح در جریان است.

این منابع همچنین از درگیری و انفجار و حملات توپخانه‌ای در همه مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر به آنجا یورش برده بودند، خبر دادند.

درگیری‌هایی نیز در نزدیک چهار راه نتساریم شنیده شده و ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین حولیت در اطراف نوار غزه خبر داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس توافق آتش‌بس موقت را نقض کرده و به سمت سرزمین‌های اشغالی گلوله شیلک کرده است.

شهر خان‌یونس هم اکنون شاهد بمباران سنگین ارتش اسرائیل است.

ارتش صهیونیستی همچنین با انتشار آگهی‌هایی خواستار تخلیه خان‌یونس شده است.

رزمندگان مقاومت همچنین به مقابله با تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غربی غزه پرداخته‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس را بمباران کرد.

شبکه الجزیره اعلام کرد که در جریان بمباران منزلی در اردوگاه المغازی در مرکز غزه توسط رژیم صهیونیستی، دو نفر شهید وتعدادی مجروح شدند.

در جریان بمباران رفح واقع در جنوب غزه نیز چهار نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 10 آذر 1402 - 14:54:47

دسته بندی :