صدای مقاومت در غزه خاموش شدنی نیست

شنبه 4 آذر 1402 - 20:0:0
صدای مقاومت در غزه خاموش شدنی نیست

دکتر محمد شمص کارشناس مسائل منطقه، در برنامه «فلسطین الصمود» با اشاره به شکست نظامی ومیدانی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه گفت: این رژیم جعلی نتوانست صدای مقاومت را در غزه خاموش کند.

دکتر محمد شمس در گفت و گو با برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچ دستاورد نظامی و میدانی در غزه دست یابد، لذا برای سرپوش گذاشتن بر شکست های پی در پی، ناچار شد به حمله به بیمارستان ها و اماکن مذهبی و کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان با هدف ایجاد رعب و وحشت روی بیاورد.

وی افزود اسرائیل با ترساندن وایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان غزه، سعی داشت آنان را به مهاجرت اجباری و تبعید از سرزمیان مادری مجبور کند؛ در ابتدا هم مردم غزه در مناطقی در صحرای سینا آواره شدند؛ اما در نهایت این طرح هم شکست خورد .

دکتر شمس ادامه داد: مقاومت، استقامت  فلسطینیان در این میان قابل ستایش است؛ زیرا با وجود آنکه صهیونیست ها به روی آنان آتش گشودند، اما باز هم مردم به غزه بازگشتند. آتش بس را مثل همیشه نقض کرد ومردمانی را شهید ومجروح ساخت. این جنایت جنگی و نسل کشی ای است که نمی شود آن را انکار کرد.

دکتر شمس در ادامه با اشاره به اینکه سیاسیت رعب و وحشت هم نتوانست مقاومت غزه را در هم بشکند؛ خاطر نشان کرد:رژیم صهیونیستی پس از کودک کشی به خبرنگار کشی روی آورد وبسیاری از روزنامه نگاران وعوامل رسانه حقیقت را در لبنان وغزه مورد هدف قرار داد اما نتوانست صدای مقاوت را خاموش کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 4 آذر 1402 - 17:34:6