غزه نقاب از چهره کریه غرب برداشت

شنبه 27 آبان 1402 - 16:0:0
غزه نقاب از چهره کریه غرب برداشت

غزه جهان متمدن غرب را رسوا کرد و نقاب از چهره کریه آن به ویژه آمریکا برداشت. در مقابل چشم جهانیان رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن مردم مظلوم فلسطین را به بهانه دروغین «دفاع از خود» قتل عام می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه فلسطین الصمود در اینباره آمده است ئیگر کسی برای دروغ های ساختگی و پی پی اسرائیل که توسط کشورهای غربی تبلیغ می شود؛ دیگر کسی تره هم خرد نمی کند. حتی درخواست های نمایشی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی باید از غیرنظامیان محافظت کند و به قوانین بین المللی احترام بگذارد؛ فریاد مردم غرب را بلند کرده ویکصدا بر سر او فریاد می زنند باید در غزه آتش بس اعلان وبه قتل عام فجیع فلسطینیان پایان داده شود.

این در حالی است که سردمداران غربی هم برای حفظ ظاهر مجبور شدند کشتار غیرنظامیان در فلسطین را محکوم کنند.  جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در تماسی از اشغالگران خواست تا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کند.

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا هولوکاست وقتل عام مردم غزه را کشتار کور فلسطینیان توصیف کرد، و خواستار آتش‌بس فوری در غزه و رعایت دقیق قوانین بین‌المللی بشردوستانه شد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اسرائیل را یک کشور تروریستی توصیف کرد که مرتکب جنایات جنگی و ناقض واقعی قوانین بین المللی است؛ و تأکید کرد که حماس یک سازمان تروریستی نیست، بلکه یک حزب سیاسی منتخب فلسطینی است.

در همین راستا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در ژنو تأیید کرد که  رژیم اشغالگر با حمایت دولت آمریکا نسبت به عدم رعایت و نقض فاحش حقوق بشردوستانه بین المللی و ارتکاب جنایاتی که همزمان وصف جنایت جنگی، جنایت نسل کشی و جنایت علیه بشریت دارند، اصرار دارد. باید اقدامات سریع و موثر برای توقف فوری و بی قید و شرط کشتار و جنایات جنگی و نسل کشی مردم غزه انجام شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 27 آبان 1402 - 19:21:5