در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

«طوفان الاقصی» و پایان حکومت نتانیاهو

چهار شنبه 24 آبان 1402 - 11:48:18

ناظران بر این باورند که عملیات «طوفان الاقصی» دیر یا زود مرگ سیاسی بنیامین نتانیاهو رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی را با توجه به ناکامی بزرگ وی در برابر مقاومت فلسطین رقم خواهد زد.

­­­ویژه ‌- الکوثر:  کارشناسان برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر تاکید کردند: حمله رزمندگان مقاومت  فلسطین در هفتم مهرماه گذشته به سرزمین های اشغالی و درگیری‌های متعاقب آن با نیروهای اشغالگر، ضربه‌ای به دکترین امنیتی رژیم صهیونیستی بود که در پی ایجاد پناهگاه امن برای صهیونیست های جهان است.
این درحالی است که تماس ها بین برخی مقامات رژیم  اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست برای حذف  فوری نتانیاهو از دایره قدرت بالا گرفته و نسبت به بهایی که در ازای ادامه حکومت نتانیاهو خواهند پرداخت، هشدار می دهند.
در این حال، روزنامه عبری زبان هاآرتص در سرمقاله روز سه‌شنبه خود به  سخنان چند روز پیش نتانیاهو اشاره کرد که گفته بود استفاده از سربازان ذخیره برای دولت او بسیار پرهزینه هستند.
نتانیاهو روز یکشنبه تلاش کرد با ربط دادن حمله حماس به خودداری نیروهای ذخیره و احتیاط از ادامه خدمت، از خود سلب مسئولیت کرد و گفته بود باید دنبال ارتباط میان اعتراضات اخیر و استنکاف نیروهای احتیاط از ادامه کار، با انگیزه‌های السنوار (رئیس دفتر حماس در غزه) بود. البته نتانیاهو بعدا این گفته های خود را پاک کرد.
هاآرتص نوشت که نتانیاهو به شیوه های شیطانی خود در ایجاد اختلاف و  کشتن و  ویرانی بازگشته است و این رفتار در شرایط جنگ اسرائیل را در معرض خطر جدی قرار می دهد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 24 آبان 1402 - 11:48:12