جامعه جهانی همچنان تماشاچی جنگ غزه

دو شنبه 22 آبان 1402 - 16:0:0

غزه همچنان در زیر بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی نفس می کشد ، هرچند هزاران خانواده فلسطینی آواره شده اند.

­­­ویژه ‌- الکوثرگزارش خبرنگار برنامه «مع المراسلین»  شبکه الکوثر از غزه حاکیست ، هیچ جایی در غزه نیست که هواپیماهای رژیم اشغالگر قدس آن را بمباران و ویران نکرده باشند و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز به گلوله باران منازل فلسطینیان ادامه می دهد.
براساس این گزارش، نبود ابتدایی ترین نیازهای زندگی، مشکلات مردم غزه را هرچند تشدید کرده اما فلسطینی‌ها همچنان مقاوم و قاطع در برابر رژیم  اشغالگر ایستادگی می کنند و بمباران های وحشیانه و آوارگی  نتوانسته اراده مردم غزه را متزلزل کند.
مردم مظلوم غزه با یک نسل کشی هدفمند روبرو هستند و تمام بیمارستانها و مراکز بهداشتی هدف بمباران قرار گرفته اند و هزاران شهروند غیرنظامی و امدادگر شهید یا زخمی شده اند.
هم اکنون سوخت بیمارستان های غزه روبه اتمام است.  درمیدان نبرد هم درگیری های شدید میان اشغالگران و رزمندگان مقاومت گزارش می شود و تلفات رژیم  صهیونیستی رو به افزایش است .
تاکنون دهها خودروی نظامی ارتش اشغالگر در حملات مستقیم رزمندگان مقاومت نابود شده اند.
به گفته کارشناسان، رژیم اسرائیل بعد از خسارات سنگینی که ازمقاومت متحمل شد، به خشونت وحشیانه ای روی آورده و با تخریب منازل مسکونی زنان و کودکان بی گناه  فلسطینی را به خاک و خون می کشد.
این در حالیست که این قتل عام در مقابل دیدگان جامعه جهانی روی می دهد و برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی هم جز محکومیت رژیم صهیونیستی بر روی کاغذ، فایده ای دیگر نداشت.
در کرانه باختری و قدس اشغالی هم  درگیری‌ها ادامه دارد و در خان یونس 5 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست شهید شدند. دفتر اطلاع‌رسانی غزه نیز اعلام کرد که شمار شهدا از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون به ۱۱۱۸۰ نفر رسید که ۴۶۰۹ نفر آن‌ها کودک هستند.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 22 آبان 1402 - 11:37:28