مردم غیور ایران رکورددار کمک به مردم غزه

پنج شنبه 18 آبان 1402 - 21:0:0
مردم غیور ایران رکورددار کمک به مردم غزه

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت با اشاره به کمک ۶۰۰ میلیارد تومانی مردم ایران به مردم غزه، گفت: کمک‌های مردم با امانت‌داری در حال ارسال به غزه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نشست خبری حسن پلارک، رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت، امروز پنج شنبه ۱۹ آبان ماه در محل این ستاد با محور تشریح نحوه کمک به مردم غزه برگزارشد.

در این نشست خبری، پلارک در سخنانی با اشاره به شرایط غزه، گفت: بعد از رخدادهای غزه و عملیات طوفان‌الاقصی که یک حرکت بزرگ و بی‌نظیر در طول تاریخ کوتاه اما منحوس اسرائیل بود، وزیر خارجه امریکا وقتی وارد اسرائیل شد عنوان کرد که فروپاشی اسرائیل را احساس کرده است.

پلارک ادامه داد: در این ستاد تصمیم‌گیری شد که اقلام مورد نیاز مردم عزه را به دست آنها برسانیم. البته ممانعت از کمک‌رسانی یکی دیگر از خباثت‌های نتانیاهو است که مانع ارسال کمک‌های مردم جهان به منطقه غزه می‌شود. دولت مصر هم همکاری خوبی نداشته که به دولت مصر اعلام می‌کنیم همه مسلمانان دنیا از شما انتظار دارند در این حوزه همکاری بیشتری داشته باشید و گذرگاه را برای انتقال کمک‌ها باز کنید.

پلارک همچنین اعلام کرد: یک هفته پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی ما فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم و تاکنون مردم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی کرده‌اند که ۱۰ میلیون دلار آن به مصر رفته است. همچنین مردم ایران رکورد کمک را شکسته‌اند و رکود کمک‌های مردمی ما در سایر حوادث دو هزار تن بود اما ۱۰ هزار تن کالای ضروری به غزه رفته است که البته همچنان نیاز مردم غزه زیاد است و باید کمک‌های بیشتری به این منطقه ارسال شود.

وی در پایان از مردم خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب شماره حساب ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ و شماره شبای ۷۱۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ و شماره کارت ۰۸۳۳_۵۹۷۲_۱۰۱۲_۵۸۹۲ را برای شرکت در پویش مردمی کمک به مظلومان غزه واریز کنند.

پلارک مهم‌ترین نیازهای مردم غزه را پتو، مواد غذایی و لباس عنوان و تصریح کرد: با توجه به سرمای هوا مردم غزه به لباس نیاز دارند که البته باید لباس‌ها و اقلام اهدایی نو باشد. اقلام خوراکی نیز باید بسته بندی شده باشند و حداقل یک سال تا زمان انقضا تاریخ مصرف داشته باشند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 18 آبان 1402 - 18:53:41

دسته بندی :