برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در سکوت جامعه جهانی ادامه دارد

چهار شنبه 17 آبان 1402 - 11:6:28

حملات شدید و ویرانگر اشغالگران صهیونیست به غزه همچنان ادامه دارد و جامعه جهانی به فاجعه انسانی در این منطقه بی تفاوت است .در پی بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی اکثر بیمارستان ها و مراکز بهداشتی غزه کار خود را متوقف کرده اند.

­­­ویژه ‌- الکوثر:  گزارش برنامه « مع المراسلین » شبکه الکوثر از غزه حاکیست، پزشکان و امدادگران فلسطینی زیر بمباران اشغالگران به کمک های بشردوستانه خود ادامه می دهند درحالی که از  هیچ حمایت بین المللی برخودار نیستند.
هم اکنون بیمارستان های غزه با مشکلات بزرگی چون  قطع برق، آب، سوخت و نبود  کمک های اولیه روبرو هستند و بیمارستان ها بیشتر شبیه گورهای دسته جمعی شده اند و جان مجروحان و بیماران در خطر جدی است.
این در حالیست که عملیات نجات شهروندان فلسطینی از زیر آوار هم به دلیل کمبود تجهیزات و ماشین آلات سنگین ، شرایط را برای مردم مظلوم غزه طاقت فرسا کرده است.
براساس این گزارش، بمباران های وحشیانه و کور، جاده ها و خیابان های شهر غزه  را ویران کرده و امدادگران برای نجات جان بیماران مجبور به ترک آمبولانس و خودروها و پیاده روی تا مراکز درمانی می شوند.
این درحالیست که رژیم صهیونیستی علیرغم مصائب و مشکلات مردم غزه ، همچنان به حملات خشونت بار خود ضد فلسطینی ها و بمباران منازل، محله های مسکونی، بیمارستان ها و حتی تجمع شهروندانی که به دنبال پناهگاهی امن هستند، ادامه می دهد.
تاکنون در حملات به غزه  بیش از ده هزار نفر شهید شده اند که بیشتر آنها زن و کودک هستند.
گزارش برنامه مع المراسلین افزوده است: صهیونیست ها کرانه باختری و قدس اشغالی را نیز همچنان در محاصره نظامی خود دارند  و به سرکوب مقاومت و ترور رزمندگان فلسطینی و بازداشت آنها  اقدام می کنند و با پست های ایست - بازرسی در اطراف شهرها و شهرک های فلسطینی، این مناطق را به زندان تبدیل کرده اند. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 17 آبان 1402 - 11:6:20