ادامه جنایت در غزه در میان سکوت بی‌سابقه بین‌المللی

سه شنبه 16 آبان 1402 - 13:20:35

رژیم صهیونیستی همزمان با ادامه دادن به جنایاتش در نوار غزه، با قطع راه های ارتباطی سعی در سرپوش گذاشتن بر این جنایات دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است: حملات به غزه از هوا و دریا بی‌وقفه ادامه دارد و مناطق مسکونی به طور کامل نابود می شوند. حملات موشکی همچنان بیمارستان ها را نشانه می رود و احتمال بمباران مستقیم این مراکز وجود دارد.

تصاویر فاجعه بار کشتار مردم در غزه و اجساد شهدا، شاهدی بر جنایات جنگی است که در میان سکوت مشکوک کشورهای عربی و استقبال علنی و بی سابقه غربی ها صورت می گیرد. با این حال، فلسطینی های ساکن غزه بر عهد و پیمان خود برای باقی ماندن در این منطقه و خارج نشدن از آن که هدف اشغالگران است، ثابت قدم هستند.

اشغالگران برای طولانی کردن جنگ در غزه تلاش می کنند و با قطع راه های ارتباطی و خطوط مخابراتی غزه، در حال زمینه سازی برای ارتکاب جنایات بیشتر هستند. همزمان با قطع ارتباط غزه با جهان، حملات وحشیانه به این منطقه ادامه دارد و پیوسته بر شمار شهدا و مجروحان و مفقودان و آوارگان افزوده می شود.

ناظران معتقدند شکست اشغالگران و ناکامی پی در پی آنها در برابر ضربات نیروهای مقاومت، رژیم صهیونیستی را به سوی کشتار و تخریب و گرفتن جان زنان و کودکان غزه سوق می دهد چرا که هدف نهایی آنها، محو کامل غزه از صفحه روزگار است. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 16 آبان 1402 - 12:53:50