مسکو: اسرائیل رسما به داشتن بمب اتمی اذعان کرد؟

سه شنبه 16 آبان 1402 - 12:20:28
مسکو: اسرائیل رسما به داشتن بمب اتمی اذعان کرد؟

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به درخواست اخیر وزیر کابینه رژیم صهیونیستی برای بمباران اتمی غزه، این سخنان را اذعان رسمی این رژیم به در اختیار داشتن سلاح هسته ای توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه به درخواست «عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی برای حمله اتمی به غزه واکنش نشان داد و گفت اظهارنظر درباره تسلیحات اتمی در اسرائیل، سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه تسلیحات اتمی اسرائیل ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، زاخاروا گفت: «این موضوع سوالات زیادی ایجاد کرد. سوال شماره یک این است که آیا ما داریم اظهارات رسمی درباره وجود سلاح هسته‌ای (در اسرائیل) را می‌شنویم؟ سوالی که همه دارند (این است) که سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجا است، بازرسان کجا هستند؟»

«عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت، انداختن بمب اتم روی غزه یکی از راهکارهاست.

این وزیر کابینه بنیامین نتانیاهو دومین مسئول در رژیم صهیونیستی است که در روزهای اخیر خواستار بمباران اتمی غزه شده‌ است.

الیاهو گفت: ارتش اسرائیل ضربات قدرتمندی به حماس میزند. اما آیا این صد درصد همان شیوه‌ای است که من می‌خواهم؟ خیر. شاید 60 درصدش باشد».

وی در پاسخ مجری که پرسید، چه چیزی انتظار دارید آیا انتظار بمب اتم دارید، با بیان این که «در غزه کسی را نداریم که دخیل نباشد»، گفت: این هم یکی از راه‌هاست».

به دنبال این اظهارات و در پی فشارها و واکنش بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، عمیخای الیاهو وزیر میراث رژیم صهیونیستی که خواستار بمباران اتمی غزه شده بود، حرفش را پس گرفت. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 16 آبان 1402 - 12:20:22