درخواست ده‌ها پزشک صهیونیست برای بمباران بیمارستان الشفاء در غزه !

دو شنبه 15 آبان 1402 - 21:0:0
درخواست ده‌ها پزشک صهیونیست برای بمباران بیمارستان الشفاء در غزه !

سایت‌های  خبری رژیم اسرائیل از جمله پایگاه خبری «کول ریغاع»  نوشتند: ده‌ها پزشک اسرائیلی از ارتش این رژیم خواستند تا بیمارستان الشفاء در نوار غزه را بمباران و تخریب کند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از روزنامه العربی الجدید، ده‌ها پزشک با امضای نامه‌ای خطاب به مقامات اسرائیلی خواستار تخریب بیمارستان الشفاء  شدند و گفتند: کسانی که بیمارستان‌ها را با تروریسم اشتباه می‌گیرند باید بفهمند که بیمارستان‌ها مکان امنی برای آنها نیست. تروریسم باید در همه جا و به هر وسیله‌ای از بین برود.
از جمله امضا کنندگان این نامه، «حنا کتان»، متخصص زنان و زایمان است که دارای هفت فرزند در ارتش رژیم صهیونیستی است.
وی در سخنانی گفته است : من تمام تلاشم را برای حفاظت از سربازان اسرائیلی، دفاع از آنها و بازگرداندن‌شان به خانه انجام خواهم داد. وظیفه ارتش این است که خرابکارانی را که در بیمارستان‌های غزه پنهان شده‌اند، بمباران کند.
ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به هشدارهای خود مبنی بر تخلیه بیمارستان الشفاء برای بمباران آن به بهانه وجود مقرهای جنبش حماس در زیر آن، ادامه می‌دهد، این رژیم همچنین بدون توجه به جان افراد به بمباران بیمارستان‌ها و اطراف آن ادامه می‌دهد، همانطور که به طور مداوم در بیمارستان‌های قدس و اندونزی اتفاق می‌افتد، اسرائیل پیش از اقدام به بمباران بیمارستان المعمدانی کرد که صدها فلسطینی طی این حمله وحشیانه به خاک و خون کشیده شدند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 15 آبان 1402 - 10:16:1